Best Western Kryb I Ly
154 $
119 $
TripAdvisor
  • Gratis parkering
Sixtus Sinatur Hotel & Konference(Middelfart)
Priceline
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 9. januar 2018 fra mobile enheder

Besøgte stedet kort tid efter nytåret for at have en romantisk stund med kæresten. Kryb i ly kro er ikke et romantisk sted.
Værelserne er kedelige og har ikke været opdateret i meget lang tid.
Ingen information i receptionen og måtte selv spørge ind til alt. Maden var gennemsnitlig og en meget uerfaren tjener med ingen flair for service. Hun havde kun sit standard svar til det hele og virkede ikke oplagt. Vi havde bestilt en 2 retters menu og menukortet lå på bordet ved ankomst. Sjov ‘detalje’ at der ikke stod det samme på de menukort. Er der torsk i suppen eller ikke?

Efter min mening; Oplagt sted for kørende sælgere, lastbilchauffør etc på grund af beliggenheden og store portions anrettet mad, hvilket jeg har indtryk af er hovedparten af besøgende, men ikke oplagt for det romantiske eller hyggelige ophold for par/venner.

Morgenmaden var tilgengæld god og servicen var god. Ros til den søde, gravide tjener :-)
Derfor 3 stjerner og ikke 2.

Overnattede: Januar 2018, rejste som par
Tak, Lasse H
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. januar 2018

Hej Lasse.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi beklager, hvis I ikke har syntes om den service vi har ydet under jeres ophold hos os.
Det er beklageligt, hvis I har modtaget standardsvar og I ikke blev guidet, men selv måtte spørge jer frem. Vi prøver normaltvis at yde en god service, god mad og gode protioner.
Det er dejligt at den gravide morgentjener kunne trække lidt i den posetive retning for jer.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen tilbage, så vi kan vise jer, at det ikke er vores normale standard.

Anmeldt for 1. januar 2018 fra mobile enheder

Vi havde hørt, man fik god mad på Kryb-i-ly og valgte et fredagsophold som en lille getaway inden nytår. Men det blev en stor skuffelse fra ende til ande.
Champagnetime og tre retters middag er et glas bobler og derefter kedeligt, dårligt tilberedt kromad. Bevares, vi elsker tarteletter, wienerschnitzler og kan da også nyde en bananasplit. Men hele molevitten var dårligt tilberedt og konceptet lugtede af, at hvis bare portionerne er store, er det lige meget hvordan de ser ud eller smager. Det kan I ikke være bekendt.

Hotellet er nedslidt og interiøret burde være udfaset for længe siden.
Men morgenmaden var ok og personalet forsøgte at hygge om os. Det var bare ikke nok til, at vi vil anbefale Kryb-i-ly til andre, der holder af at nyde et ophold i DK ind imellem.

Overnattede: December 2017, rejste som par
Tak, Mariann K
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2018

Hej Mariann.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om jeres ophold hos os.
Vi er meget kede af, at vi ikke kunne leve op til jeres forventninger, og at I ikke har lyst til at anbefale os til andre.
Vi håber, at I under jeres middag valgte at fortælle tjenerne om jeres oplevelse af maden. Det giver os mulighed for at ændre på tingene imens I stadig er hos os. Maden skal være i orden. Vi syntes ikke det er ok, bare at sætte volumen på, hvis ikke kvaliteten følger med.
Vi håber, at I trods alt har lyst til at besøge os igen, så vi kan vise, at jeres oplevelse kan forbedres.

Anmeldt for 28. december 2017

Var på juleophold - venlig betjening - god hjemmelavet mad - dog lidt rigeligt støjende juleaften med 130 gæster i et lokale og med musik kørende - det var umuligt at tale med andre en de der sad lige ved siden af eller overfor.

Værelsestip: Handicappede bør vælge værelse i stuen
  • Overnattede: December 2017, rejste alene
Tak, holgerni
Sybille M, Front Office Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. december 2017

Hej Holger

Tak for tilbagemeldingen vedr. jeres juleophold.
Dejligt at I har haft nogle hyggelige dage hos os, til trods for lidt larm, fra de mange glade julegæster.

I ønskes et godt nytår.

Best Western KRYB I LY

Anmeldt for 22. december 2017

Vi trængte til af koble fuldstændig fra. Vi fik en varm og smilende velkomst. Et hyggeligt, pænt og rent værelse blev stillet til rådighed. Mens min kone løb sine kilometerlange morgentur nappede jeg adskillige baner i den fine pool og sluttede af i saunaen. Herudover tilbragte vi mange timer i den nostalgiske pejsestue hvor de tændte op i pejsen og stearinlysene når vi kom. Desværre var vi nødsaget til at forlade kroen én dag tidligere en beregnet. Det taklede receptionen med et smil, og sagde at sådan var det en gang i mellem, men vi skulle selvfølgelig ikke betale for sidste dag.
Det kalder jeg god service. Det var selvforkælelse og ikke sidste gang vi kom der.

• Overnattede: December 2017, rejste som par
Tak, Pristed
Sybille M, Gæsteansvarlig hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. december 2017

Hej Pristed.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at I har benyttet jer af vores pool, sauna og løberuter samtidig med at I også har fået slappet af. Vi er meget glade for at læse, at I ønsker at komme tilbage og besøge os, og vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt for 19. december 2017

Vi blev godt modtaget i receptionen og fik anvist et godt værelse, det er en ældre kro. Men ganske pæn. Der er mange gode faciliteter og et proffesionelt personale.
Morgenmaden var som gennemsnit. Alt i alt ok.

• Overnattede: December 2017, rejste som par
Tak, Ebbe S

Hej Ebbe.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er meget glade for at I fik en god modtagelse ved ankomst og vi håber, at I fik benyttet jer af nogle af vores faciliteter.
Vi håber, at kunne byde velkommen tilbage.