Anmeldt d. 22. december 2017

Vi trængte til af koble fuldstændig fra. Vi fik en varm og smilende velkomst. Et hyggeligt, pænt og rent værelse blev stillet til rådighed. Mens min kone løb sine kilometerlange morgentur nappede jeg adskillige baner i den fine pool og sluttede af i saunaen. Herudover tilbragte vi mange timer i den nostalgiske pejsestue hvor de tændte op i pejsen og stearinlysene når vi kom. Desværre var vi nødsaget til at forlade kroen én dag tidligere en beregnet. Det taklede receptionen med et smil, og sagde at sådan var det en gang i mellem, men vi skulle selvfølgelig ikke betale for sidste dag.
Det kalder jeg god service. Det var selvforkælelse og ikke sidste gang vi kom der.

• Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, Pristed
Sybille M, Gæsteansvarlig hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. december 2017

Hej Pristed.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at I har benyttet jer af vores pool, sauna og løberuter samtidig med at I også har fået slappet af. Vi er meget glade for at læse, at I ønsker at komme tilbage og besøge os, og vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 19. december 2017

Vi blev godt modtaget i receptionen og fik anvist et godt værelse, det er en ældre kro. Men ganske pæn. Der er mange gode faciliteter og et proffesionelt personale.
Morgenmaden var som gennemsnit. Alt i alt ok.

• Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, Ebbe S

Hej Ebbe.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er meget glade for at I fik en god modtagelse ved ankomst og vi håber, at I fik benyttet jer af nogle af vores faciliteter.

Anmeldt d. 10. december 2017

Hyggelig kro lige uden for Fredericia. Dejligt at det var muligt for os at medbringe vores hund på værelset. God stemning i receptionen, men det ville have været rigtigt dejligt, hvis nogen forsøgte at løse vores akutopstået problem med aftenmad før teater, i stedet for bare at sige at alt var optaget.Tjeneren kunne trænge til nogle søde ord, måske ville det åbne op for en servicemindedhed, der ikke lige var der den dag. Måske tror hun at professionalisme er at være kontant og klar i spyttet i stedet for smilende og imødekommende. Alt i alt et dejligt sted, men en anden gang vil jeg nok komme uden for julefrokosttiden.

• Overnattede: december 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Helle H
Sybille M, Gæsteansvarlig hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. december 2017

Hej Helle.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at I ønskede at medbringe jeres hund og at I syntes her var hyggeligt.
Vi beklager, at der ikke var plads til jer i restauranten og at ingen fortalte jer, at det var muligt at medbringe maden på jeres værelse. Det er ikke i orden at vores personale ikke er imødekommende og venlige, og det beklager vi er gået ud over jer.

Anmeldt d. 12. november 2017 fra mobile enheder

Gammel kro med charmerende lokaler, god service og hyggelig atmosfære. Nogle kedelige værelser som ikke har samme stil som selve kroen desværre, de mindede mere om et motel.
Lidt typisk kedelig kromad men en god morgenbuffet.
Alt det kedelige blev dog opvejet af en rigtig god service fra hotellets personale.

Overnattede: november 2017, rejste med familie
Tak, 268lindaq
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2017

Hej 268lindaq.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at opholdet blev opvejet af den gode service vores personale ydede.

Anmeldt d. 30. oktober 2017

Godt sted til en enkelt eller to forretnings overnatninger med en god restaurent og ok værelser der ikke er prangende men er ok - fin service og adgang til pool personale er altid effektivtive og proffesionelle

• Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, janhO5509YZ
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. november 2017

Hej Janh.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at vi yder en god service og at poolen bliver benyttet.
Dejligt at læse, at vores personale er effektive og professionelle.