Anmeldt d. 12. april 2017

Personalet er alle meget venlige og imødekommende. Værelset rent og pænt, men bruser kunne være bedre, sidder fast helt oppe på væggen og kan ikke tages ned. Der kunne også godt være et lille vindue man kan åbne om natten, da der er meget varmt. Aftensmaden : Forret (Dampet Pighvar med hummersauce) lunken sauce og kedelig fisk. Absolut ikke noget at råbe Hurra! for. Hovedretten (Kalvemørbrad med tilbehør) var god.Dessert (Pandekage med is) ok. Der er meget lydt fra værelserne (i stueetagen) Morgen buffeten var til gengæld god og der manglede ikke noget.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Marianne A
Sybille M, Receptionschef hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. april 2017

Hej Marianne

Dejligt at I overordnet har haft et godt ophold.

Vi beklager at forretten ikke levede op til vores standard!

Hvis I kommer igen, kan I bede om et værelse hvor bruseren kan tages ned, det kan den nemlig på nogle af vores værelser, det er dog desværre ikke muligt at sætte et vindue i badeværelset, da det vender ind mod et andet værelse.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Best Western KRYB I LY

Anmeldt d. 26. marts 2017 fra mobile enheder

Betjening høflig. Æggekagen var udemærket, men 3 stykker flæsk var ikke nok. Pandestegt rødspætte var fin og frisk. Gammel kro med megen kro stemning. Alt i alt helt ok da vi kun skulle have lidt hurtig frokost.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, 572irisc
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. marts 2017

Hej Iris.
Tak fordi du gav dig tiden til at fortælle om jeres besøg hos os.
Vi er glade for at læse, at maden var god og at I nød stemningen.
Hvis I en anden gang mangler mere flæsk, er I velkommen til at rette henvendelse til tjeneren.
Vi håber, at kunne byde velkommen tilbage.

Anmeldt d. 5. marts 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Kryb-I-Ly kro for at spise en dejlig søndagsmiddag. Men hold da op hvor blev vi skuffede!
At der ikke var farveblyanter til børnene, så de kunne tegne, var en mindre detalje.
Tjeneren skrev ikke vores bestilling ned og som resultat kom hun retur med tre forkerte drikkevarer ud af fire.
Jeg fik serveret fuldstændig rå pommes anna til min dyreryg, og da jeg bad tjeneren om en ny omgang kartofler, kom han og sagde, at alle pommes anna desværre var rå, så jeg kunne i stedet få en anden type kartofler. De kom så med et fad brasede kartofler, der var halvkolde.
Min mand bestilte stegt flæsk ad libitum, men da han bad om at få fyldt fadet op, skete det aldrig, og ingen tjenere reagerede på at vi manglede mad. Lige netop flæsk har de jo produceret i god tid, så det burde ikke tage dem mange sekunder at komme med et nyt fad. Så om det er køkkenet, der ikke kører ordren, eller om det er de træt udseende tjenere, der glemmer at ekspedere den videre, aner jeg ikke.
Men det er sikkert og vist, at kvaliteten er dalet kraftigt de senere år.
Min mand måtte til sidst bevæge sig helt ud i køkkenet for at finde en at betale hos, og selvom han påtalte, at det havde været en ret utilfredsstillende oplevelse, kom vi alligevel af med fuld pris (828kr for to voksne og to børn for en hovedret til hver og fem sodavand).
Der kommer til at gå meget lang tid, før vi sætter vores ben her igen!

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Tak, Anne W
Sybille M, Receptionschef hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. marts 2017

Hej Anne

Vi beklager virkelig mange gange jeres oplevelse. Det er bestemt ikke den standard vi ønsker at sætte.

Vi undskylder ventetiden på den nye omgang flæsk, men det tager ca. 10-12min at lave en opfyldning, da det skal steges fra ny, vi har ikke ekstra liggende, som bare ville blive tørt og kedeligt. Det er selvfølgelig ikke i orden, at I får de forkerte drikkevarer ind, men I blev tilbudt at hun byttede dem straks, hvilket I takkede nej til.

Vi vil dog alligevel gerne tilbyde jer 2 x Stegt flæsk uden beregning, I jo ikke var interesseret i et afslag på dagen. Så vi håber I vil kommer igen, så vi kan vise at vi sagtens kan levere en glimrende service.

Såfremt I ønsker at benytte jer af de 2 x Stegt flæsk, bedes I kontakte os pr. tlf. 75 56 25 55.

Best Western KRYB I LY

Anmeldt d. 2. marts 2017

Vi havde fornøjelsen af, at afholde vores vinterbryllup i de romantiske rammer på Kryb-I-Ly og vi er taknemmlige over det arrangement der blev gjort om vores fest, som er én vi vil tænke tilbage på med stor glæde og det skyldes ikke mindst at det var vores bryllup, men stedets professionelle og dog så hjertelige håndtering af festen.
I samarbejde med både hotel og restaurant fik vi planlagt festen i kyndige hænder med gode råd - uden at blive overrumplet om hvad 'der burde gøres'. Vi fik lov at gøre festen til vores og det er denne oplevelse der gør, at det ikke er sidste gang, vi vil benytte os af Kryb-I-Ly.

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Stinne L
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. marts 2017

Hej Stinne og Hans.
Tak fordi I gav jer tid til at fortælle os om jeres ophold hos os.
Vi er meget glade for at læse, at I havde et bryllup helt efter jeres ønske, og at vores personale og rammer var med til at gøre festen, til det I ønskede.
Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 26. februar 2017

Stråtag og bindingsværk, og stilen fortsætter indenfor med murstensmure, chesterfieldstole i pejsestuen og gamle mørke møbler. Der er meget sjæl på kroen, og personalet er meget venlige og hjælpsomme.
Værelserne er samme stil og samme atmosfære. Det er helt sikkert til at betale sig ud af, og man kan få flere forskellige modeller for overnatning og menu.
Da vi var der i går 25.02. var der bryllup i lokalet ved siden af. Måske var det grunden, eller rettere måske var der for lidt tjenerne/kokke på arbejde, til at vi havde et par missere under middagen.
Forretten carpaccio var frossen i to ud af fire gæsters tallerken ved bordet. Desværre var tjenerne ikke synlige i restauranten, kom hurtig ind med en ret til et andet bord og gik ud igen, uden at man kunne få øjenkontakt med dem. Først da en sød tjener hentede tallerkenerne, blev vi spurgt, om alt var i orden, hvilket jo ikke var tilfældet.
Hovedretten var super god, intet frossent her. Vi fik at vide, at vi bare kunne bede om flere kartofler og sovs - igen her var tjenerne næsten usynlige. De burde lige tjekke ind og høre, om alt var ok (især da nu forretten ikke var i orden), og så burde de have været til at få øjenkontakt med, så vi kunne have fået fx. flere kartofler. Der gik en ung tjener rundt og dækkede nye borde op til næste dag, og ham kunne vi spørge om ekstra vand i kanden, da en anden tjener vist havde glemt det igen.
Faktisk sad vi længe efter hovedretten med tomme tallerkner, og vi måtte til sidst råbe efter dem for at sige, at vi var færdige. Der var gået mere rigelig tid, og de burde selv være kommet og spurgt, om vi var interesseret i dessertkortet.
Desserten var rigtig god. Vinen var rigtig god. Hovedretten var virkelig god, og bøfferne stegt perfekt. Vores desert dessert var grønlandsk kafffe, og den var også fantastisk, og den blev nydt i pejsestuen.
Alt i alt thombs up, men aftenen i restauranten bar præg af, at tjenerne ikke var opmærksomme nok eller ikke havde tid nok pga. et større selskab. De var vældig søde og hjælpsomme og dygtige til deres arbejde, men de var bare ikke nok til stede. Man burde kunne få fat i en tjener uden at skulle råbe efter dem. Det virkede mest som om, at der ikke var nok på arbejde den aften, for de virkede meget professionelle og serviceminded.

• Overnattede: februar 2017, rejste med venner
Tak, bankeholm
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. marts 2017

Hej Bankeholm.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at I har haft et godt ophold til trods for mangel på personalet. Vi vil gerne beklage, at tjenerene ikke havde tid til at spørge ind til jeres mad eller tilbyde jer ekstra, samt at I fik serveret frosne forretter.
Det må ikke gå ud over vores andre gæster, at der er et bryllup i lokalet ved siden af jer.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen tilbage, således at I kan opleve, at det ikke er vores standard service.