Åben i dag: 10.00 - 12.00
Fantastisk udsigt og en god frokost

Vi kørte derop med smalsporsbane, hvilket var en oplevelse. Vi gik en tur rundt deroppe og nød... læs mere

Anmeldt d. 5. august 2019
87christianh
Vejen, Danmark
fra mobile enheder
Hyggelig gammel by

Boede i montecatini terme og tog kabelbane op til Alto, rigtig hyggelig gammel bydel og masser af... læs mere

Anmeldt d. 10. juli 2019
anittenbanditten
København, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 2.798 anmeldelser

Anmeldt d. 28. juni 2016

Montecatini Alto er helt sikkert et must see. Jeg kunne aldrig drømme om at tage til Montecatini Terme uden også at tage den hyggelige Funiculare op på dette hyggelige bjerg. Der flere forskellige små butikker, med smukke hjemmelavede ting og andre varer. Flere dejlige restaurenter at vælge imellem. OOg ikke at forglemme den helt fantastiske udsigt og alle de hyggelige gamle huse. Absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, kiayasmin
Anmeldt d. 27. juni 2016

Alto er en skøn lille by, med masser af smukke små gader og lidt sjovt at hver gade havde sin egen farve på flagene. Og verdens bedste is.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, LillyB168
Anmeldt d. 25. juni 2016

Efter en fantastisk tur med togbanen op ( skøn udsigt fra bagplatform) På byen torv der er omgivet af restauranter er der rig mulighed for at indtage alt fra pizza m.m. Vi gik en tur rundt om byen- hele vejen rundt er der skøn udsigt.

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, lissin
Anmeldt d. 16. juni 2016

Da vi var i Montecatini Terme skulle vi selvfølgelig besøge den gamle by Montecatini Alto som ligger oppe på et bjerg!

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Henrik J
Anmeldt d. 4. maj 2016

Tag den hyggelige kabelbane til Alto. Kig ind i den første forretning I møder.Der sælges tasker m.m. lavet af noget særligt papir - få ekspedienten til at fortælle om produktionen. Hyggelige restaurationer med lækkert Toscanske menuer. Besøg også begge kirker. Her slapper man virkelig af

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, Gnie