Brian K

Det dejligste sted i Vadehavet - en overset perle

Anmeldelse af B&B Mandø
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. jul. 2021
En skøn lejlighed med plads til os alle fire. Virkelig dejlig. Fantastisk service af det dejlige personale inkl en skøn morgenmad. Bookede også en sælsafari med Mandøpigen - også en dejlig oplevelse. De varmeste anbefalinger fra os
Dato for ophold: juli 2021
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Karin Fredskild, Ejer hos B&B Mandø, svarede på denne anmeldelse
Ved stranden
22.2 km fra B&B Mandø
Vis flere hoteller i Mandø
Anmeldt d. 19. januar 2021

Vi overnattede på B&B Mandø og var ude og sejle med Mandøpigen. Det var samlet set en kæmpe oplevelse i en storslået natur, og B&B Mandø byder på lækkert mad og meget venlig service. B&B Mandø er bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: januar 2021
Tak, clausgr_nt2021
Karin Fredskild, Ejer hos B&B Mandø, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. februar 2022

Mange tusind tak 🥰

Anmeldt d. 16. oktober 2020

Lækre sandwich med lammespegepølse til meget rimelig pris. Vælg mellem mørkt eller lyst brød som er lunt, sprødt og knasende. Uhm...de var så lækre.
Vi sad udenfor og nød efterårsvejret. Der var travlhed men de 2 søde piger var store smil. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Anne F
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Det hyggeligste sted og de sødeste mennesker:)
Vi havde en enkelt overnatning på b&b Mandø, som også driver en cafe i stueetagen med rimelige priser. Der er rent og pænt og man føler sig straks hjemme hos de gæstfri værter.
Ser man bort fra turisterne ;) så er der virkelig hyggeligt på Mandø, og alene tanken om at man er afskåret fra at køre nogen steder, gør at stressniveauet falder drastisk. Og der står man så i den skønneste, barske natur og kan bare suge til sig.
Vi kommer tilbage til Mandø.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 511larsd
Anmeldt d. 31. maj 2020

Fantastisk personale og værelser og mandøpigen var fantastisk skal helt klart prøvers af alle. Masser af søde mennesker fed natur især sol ned og opgange ville helt klart komme tilbage igen. SKAL PRØVES

Dato for ophold: maj 2020
Tak, P8041YFbenjamink
Anmeldt d. 28. februar 2020

Et fantastisk hyggeligt sted at tilbringe flere dage med familien! Beliggenheden er perfekt så tæt på stranden og lejlighederne er flot indrettet samt rene og rummelige. Værterne er utrolige søde og hjælpsomme, og interesseret i at høre om der kan forbedres noget.
Selve øen og naturen er bare prikken over i´et! Et ophold, som vi sent glemmer og vi glæder os allerede til at vende tilbage igen!

Dato for ophold: december 2019
Tak, medfamilienpaatur