Südan püvirker betalinger til os rÌkkefølgen af priser, der vises. VÌrelsestyperne kan variere.
Hoteller i nĂŚrheden
Tidspunkt pĂĽ ĂĽret
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Det hyggeligste sted og de sødeste mennesker:)
Vi havde en enkelt overnatning pü b&b Mandø, som ogsü driver en cafe i stueetagen med rimelige priser. Der er rent og pÌnt og man føler sig straks hjemme hos de gÌstfri vÌrter.
Ser man bort fra turisterne ;) sü er der virkelig hyggeligt pü Mandø, og alene tanken om at man er afsküret fra at køre nogen steder, gør at stressniveauet falder drastisk. Og der stür man sü i den skønneste, barske natur og kan bare suge til sig.
Vi kommer tilbage til Mandø.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 511larsd
Anmeldt d. 31. maj 2020

Fantastisk personale og vÌrelser og mandøpigen var fantastisk skal helt klart prøvers af alle. Masser af søde mennesker fed natur isÌr sol ned og opgange ville helt klart komme tilbage igen. SKAL PRØVES

Dato for ophold: maj 2020
Tak, P8041YFbenjamink
Anmeldt d. 28. februar 2020

Et fantastisk hyggeligt sted at tilbringe flere dage med familien! Beliggenheden er perfekt sü tÌt pü stranden og lejlighederne er flot indrettet samt rene og rummelige. VÌrterne er utrolige søde og hjÌlpsomme, og interesseret i at høre om der kan forbedres noget.
Selve øen og naturen er bare prikken over i´et! Et ophold, som vi sent glemmer og vi glÌder os allerede til at vende tilbage igen!

Dato for ophold: december 2019
    • VĂŚrdi
Tak, medfamilienpaatur
Anmeldt d. 18. oktober 2019

Vi var en familie pü 10 personer pü tur til Mandø og havde forud bestilt frokost ud fra hjemmesiden, 3 forskellige platter med dejlige specialiteter. Til børnene børnevenligt pülÌg og grønt og dejligt fri for alt friturestegt. Alt var forberedt, maden var super lÌkker, og service og betjening helt i top. V.h. Else

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Else K
Anmeldt d. 13. februar 2019

Vi var kørt en tur ud i det grønne med Mandø som destination. Det er første - men bestemt ikke sidste gang, at vi tager ud til denne perle i vandkants Danmark. Bare det at forlade fastlandet og køre ud over tangen til Mandø, er en naturoplevelse udover det sÌdvanlige.
Vi endte i "downtown" Mandø hos Cafe Mandøpigen, hvor vi blev kÌrligt modtaget af Karin, der stod klar med Ìblekage, kaffe og en god snak om stedet. Man føler sig virkelig godt modtaget med den Ìgte vestjyske gÌstfrihed.
Vi skal bestemt tilbage og tage et ophold her hos B&B Mandø, nÌste gang vi skal til Mandø.

Dato for ophold: oktober 2018
    • VĂŚrdi