Anmeldt d. 31. maj 2020

Fantastisk personale og værelser og mandøpigen var fantastisk skal helt klart prøvers af alle. Masser af søde mennesker fed natur især sol ned og opgange ville helt klart komme tilbage igen. SKAL PRØVES

Dato for ophold: maj 2020
Tak, P8041YFbenjamink
Anmeldt d. 28. februar 2020

Et fantastisk hyggeligt sted at tilbringe flere dage med familien! Beliggenheden er perfekt så tæt på stranden og lejlighederne er flot indrettet samt rene og rummelige. Værterne er utrolige søde og hjælpsomme, og interesseret i at høre om der kan forbedres noget.
Selve øen og naturen er bare prikken over i´et! Et ophold, som vi sent glemmer og vi glæder os allerede til at vende tilbage igen!

Dato for ophold: december 2019
Tak, medfamilienpaatur
Anmeldt d. 18. oktober 2019

Vi var en familie på 10 personer på tur til Mandø og havde forud bestilt frokost ud fra hjemmesiden, 3 forskellige platter med dejlige specialiteter. Til børnene børnevenligt pålæg og grønt og dejligt fri for alt friturestegt. Alt var forberedt, maden var super lækker, og service og betjening helt i top. V.h. Else

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Else K
Anmeldt d. 13. februar 2019

Vi var kørt en tur ud i det grønne med Mandø som destination. Det er første - men bestemt ikke sidste gang, at vi tager ud til denne perle i vandkants Danmark. Bare det at forlade fastlandet og køre ud over tangen til Mandø, er en naturoplevelse udover det sædvanlige.
Vi endte i "downtown" Mandø hos Cafe Mandøpigen, hvor vi blev kærligt modtaget af Karin, der stod klar med æblekage, kaffe og en god snak om stedet. Man føler sig virkelig godt modtaget med den ægte vestjyske gæstfrihed.
Vi skal bestemt tilbage og tage et ophold her hos B&B Mandø, næste gang vi skal til Mandø.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Morten O
Anmeldt d. 22. januar 2018

Vi er lige kommet hjem efter en SKØN weekend på Mandø B&B, hvor vi (12 pers.) har fejret min kærestes 60 års fødselsdag - med fuld forplejning. Og til det må jeg sige, at det var særdeles fremragende..... alt var i top: Super venlig og imødekommende personale, rene og kæmpe værelser, prof. kaffe - og ikke mindst, det bedste mad, man kan forestille sig!!! Virkelig udsøgt mad!! Uhm!! Der skal vi over igen!!!! Vh. Anna

Dato for ophold: januar 2018
1  Tak, annaostenfeldt