Anmeldt d. 18. oktober 2019

Vi var en familie på 10 personer på tur til Mandø og havde forud bestilt frokost ud fra hjemmesiden, 3 forskellige platter med dejlige specialiteter. Til børnene børnevenligt pålæg og grønt og dejligt fri for alt friturestegt. Alt var forberedt, maden var super lækker, og service og betjening helt i top. V.h. Else

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Else K
Anmeldt d. 13. februar 2019

Vi var kørt en tur ud i det grønne med Mandø som destination. Det er første - men bestemt ikke sidste gang, at vi tager ud til denne perle i vandkants Danmark. Bare det at forlade fastlandet og køre ud over tangen til Mandø, er en naturoplevelse udover det sædvanlige.
Vi endte i "downtown" Mandø hos Cafe Mandøpigen, hvor vi blev kærligt modtaget af Karin, der stod klar med æblekage, kaffe og en god snak om stedet. Man føler sig virkelig godt modtaget med den ægte vestjyske gæstfrihed.
Vi skal bestemt tilbage og tage et ophold her hos B&B Mandø, næste gang vi skal til Mandø.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Morten O
Anmeldt d. 22. januar 2018

Vi er lige kommet hjem efter en SKØN weekend på Mandø B&B, hvor vi (12 pers.) har fejret min kærestes 60 års fødselsdag - med fuld forplejning. Og til det må jeg sige, at det var særdeles fremragende..... alt var i top: Super venlig og imødekommende personale, rene og kæmpe værelser, prof. kaffe - og ikke mindst, det bedste mad, man kan forestille sig!!! Virkelig udsøgt mad!! Uhm!! Der skal vi over igen!!!! Vh. Anna

Dato for ophold: januar 2018
1  Tak, annaostenfeldt
Anmeldt d. 22. januar 2018

Dette dejlige sted tilbyder det hele. Smukke omgivelser, lækre faciliteter, og der er højt til loftet på alle måder. Mad og drikke i topkvalitet. Service og betjening findes ikke bedre. Vi kommer igen!

Dato for ophold: januar 2018
2  Tak, peterhelskov
Anmeldt d. 17. august 2017

Vi spiste frokost i cafeen i forbindelse med en Deal på et andet overnatningssted.
Cafe Mandøpigen serverer udsøgt , lækker kvalitetsmad til yderst rimelige priser. Jeg fik den bedste laks nogensinde. Blød som smør og mild. Kaffen er fantastisk. Med andre ord . Denne cafe kan måle sig med de bedste cafeer i de danske storbyer og står iøvrigt i skærende kontrast til de andre spisesteder på Mandø. Vores næste besøg på Mandø bliver helt sikkert med ophold på dette overnatningssted. Tak til Cafe Mandøpigen.

Værelsestip: Vi så de små lejligheder i stueetagen.Hyggelige.Eftersom vi kun benyttede os af cafeen,kan vi ikke bidrage med så meget omkring hoteldelen.
Dato for ophold: august 2017
Tak, Linda H
BBMandoe, Ejer hos B&B Mandø, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2017

Tusind tak for de fine ord