192 $
156 $
152 $
Hotels.com
  • Morgenmad inkluderet
Enjoy Resorts Rømø(Rømø Kirkeby)(Meget for pengene!)
576 $
Anmeldt for 19. juli 2017

Skal du til Mandø - så skal du bo her. Bedre bliver det ikke......
Central vellignende, lyst, nyt, rent og som helt nyt.
Dejlig cafe på stedet, og alt hvad du har behov for i stort køkken. Gode senge og masser af plads til hygge.

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, tinebus
BBMandoe, Ejer hos B&B Mandø, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juli 2017

Tusind tak for de søde ord.
Mange hilsner
Poul Erik og Karin

Anmeldt for 1. maj 2017

Lige op startet ny oprettet spisested i en restaureret lade. Flot lyst lokale, god simpel spisekort med mulighed for serving af den lokale øl til maden. God og dejlig lokal betjening. Sandwichen kan anbefales.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Jan J
BBMandoe, Ejer hos B&B Mandø, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. maj 2017

Mange tak for de fine ord

Anmeldt for 14. april 2017 fra mobile enheder

For det første bør alle unde sig selv et besøg på Mandø hvor turen over alene er en stor oplevelse.
Og på Mandø B&B føler man sig nærmest som en del af familien og stedet kan varmt anbefales.
Fine fysiske rammer, en hyggelig lille cafe og al den service man orker st modtage.

Overnattede: april 2017, rejste med familie
Tak, Martin K
BBMandoe, Ejer hos B&B Mandø, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. april 2017

Tusind tak for de fine ord.

Anmeldt for 2. januar 2017

I forbindelse med en dejlig østerstur overnattede vi 2 vennepar i en af de små ferielejligheder. Den var velindrettet, ren og lækker. Sengene gode, men øverste køjeseng dog ikke velegnet til en voksen. Tekøkkenet var anvendeligt til madlavning, da der var køkkenvask og en kogeplade, men naturligvis ikke meget plads. Man kunne spise i lejligheden, men vi blev tilbudt at spise i et fællesrum, hvor der var bedre plads.
Værten var sød og venlig.
Mvh. Birgit

• Overnattede: december 2016, rejste med venner
1  Tak, birgitnkarlsen
Anmeldt for 10. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har været afsted med vores søn fra fredag til søndag. Lækker og stor lejlighed i flot stand og søde og hjælpsomme værter. Kan kun anbefales. Stedet ligger lige ud til klitterne, med den flotteste solnedgang.

Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Tak, BMGV01