196 $
Gratis afbestilling indtil d. 26/07
86 $
187 $
Gratis afbestilling indtil d. 28/07
Book nu, betal under opholdet
103 $
Gratis afbestilling indtil d. 29/07
156 $
151 $
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 201 $ pr. overnatning.

Enjoy Resorts Rømø(Rømø Kirkeby)(Meget for pengene!)
573 $
Anmeldt for 22. juli 2013

Vi var 2 par som boede på Mandoe B&B fra 27. maj til 29. maj 2013 og kan kun anbefale stedet for dets beliggenhed, fine værelser og badeværelse ligesom morgenmaden på centret var perfekt.
Formålet med vores tur til Mandø var en cykeltur rundt på øen for at opleve den specielle natur. Hvert år drager vi til en ø et sted i Danmark med det formål og bor gerne på B&B.

• Overnattede: maj 2013, rejste med venner
2  Tak, Mariola24
Anmeldt for 11. september 2012

Vi var ca. 30 personer, der deltog i et to-dages seminar afholdt på Mandø B&B med forplejning på Mandø Centret. Dejlige velholdte omgivelser med alt det udstyr, der kræves til oplæg mm.
Bedst af alt en venlig og hjertevarm modtagelse og service hele vejen i gennem. Tak for en god oplevelse!

• Overnattede: september 2012, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Oe-sammenslutningen
Anmeldt for 30. august 2012

Vi lejer hvert år 3 lejligheder og inviterer vores børn og børnebørn med.
En lejlighed til hver familie giver mulighed både for privatliv og for meget meget hyggelig samvær for tre generationer.
Ferielejlighedernes beliggenhed lige inden for diget / klitterne giver de bedste muligheder for at komme ud på sandet og vade dagen lang (ikke mindst de mindste elsker det) - og for dagligt at se de flotteste solnedgange.

Værelsestip: Alle er fantastisk gode og velbeliggende. De tre underste er selvfølgelig særlig velegnede til ældre, handicappede og børnefamilier (hvor ungerne bare kan løbe ud og ind).
  • Overnattede: juni 2012, rejste med familie
1  Tak, KarinDiMartini
Anmeldt for 22. august 2012

Vi var en gruppe på 20 der besøgte Mandø og B&B Mandø på vores årlige øtur over det ganske land. Stedet ligger perfekt tæt på stranden og midt i byen. Vi blev modtaget med åbne arme. Til det bedste vi nogensinde har boet på i de 14 år, vi har taget på øtur i maj. Når man er en større gruppe, så kan det sommetider være lidt svært at finde en fod standard. Men det gør man på B&B, det er gennemført og der er tænkte de små detaljer. Godt håndværk. Og ikke nok med det så havde de lige til vi skulle komme knoklet som bæster for at få fællesrummet færdig til os. Det blev den dejligst weekend i mange år. Ikke mindst fordi at forholdene var så ideelle. Stor tak til Karin og Erik, for jeres imødekommenhed og lette sind. Kan stærkt anbefales.

Værelsestip: De er alle gode.
  • Overnattede: maj 2012, rejste med venner
1  Tak, ACDC68
Anmeldt for 15. august 2012

Vi har nu i flere år taget turen til Mandø én gang om året, og det har aldrig skuffet hos Karin og Erik. Vi er en gruppe på mellem 15 og 20 mennesker i alle aldre, vi er altid blevet mødt med åbne arme og stor hjertelighed. Lejlighederne er luksus, intet mindre. Vi vil vende tilbage år efter år, så længe Karin og Erik driver deres dejlige sted, hvor der er plads til både folk og fæ! -Vi kan uden forbehold anbefale Mandø B&B til familieferien, sammenkomsten eller festen som man ønsker skal holdes lidt anderledes, nu hvor der også er en gildesal til rådighed.

Værelsestip: alle lejligehderne er flotte og store
  • Overnattede: maj 2012, rejste med venner
2  Tak, Bibber S