“Kursus på Mandø”
Anmeldelse af B&B Mandø

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Mandø
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
B&B Mandø
Vurderet som nr. 1 ud af 1 specialiseret indkvartering i Mandø
Anmeldt 11. september 2012

Vi var ca. 30 personer, der deltog i et to-dages seminar afholdt på Mandø B&B med forplejning på Mandø Centret. Dejlige velholdte omgivelser med alt det udstyr, der kræves til oplæg mm.
Bedst af alt en venlig og hjertevarm modtagelse og service hele vejen i gennem. Tak for en god oplevelse!

• Overnattede: September 2012, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Oe-sammenslutningen
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30. august 2012

Vi lejer hvert år 3 lejligheder og inviterer vores børn og børnebørn med.
En lejlighed til hver familie giver mulighed både for privatliv og for meget meget hyggelig samvær for tre generationer.
Ferielejlighedernes beliggenhed lige inden for diget / klitterne giver de bedste muligheder for at komme ud på sandet og vade dagen lang (ikke mindst de mindste elsker det) - og for dagligt at se de flotteste solnedgange.

Værelsestip: Alle er fantastisk gode og velbeliggende. De tre underste er selvfølgelig særlig velegnede til æld...
  • Overnattede: Juni 2012, rejste med familie
1  Tak, KarinDiMartini
Anmeldt 22. august 2012

Vi var en gruppe på 20 der besøgte Mandø og B&B Mandø på vores årlige øtur over det ganske land. Stedet ligger perfekt tæt på stranden og midt i byen. Vi blev modtaget med åbne arme. Til det bedste vi nogensinde har boet på i de 14 år, vi har taget på øtur i maj. Når man er en større gruppe, så kan det sommetider være lidt svært at finde en fod standard. Men det gør man på B&B, det er gennemført og der er tænkte de små detaljer. Godt håndværk. Og ikke nok med det så havde de lige til vi skulle komme knoklet som bæster for at få fællesrummet færdig til os. Det blev den dejligst weekend i mange år. Ikke mindst fordi at forholdene var så ideelle. Stor tak til Karin og Erik, for jeres imødekommenhed og lette sind. Kan stærkt anbefales.

Værelsestip: De er alle gode.
  • Overnattede: Maj 2012, rejste med venner
1  Tak, ACDC68
Anmeldt 15. august 2012

Vi har nu i flere år taget turen til Mandø én gang om året, og det har aldrig skuffet hos Karin og Erik. Vi er en gruppe på mellem 15 og 20 mennesker i alle aldre, vi er altid blevet mødt med åbne arme og stor hjertelighed. Lejlighederne er luksus, intet mindre. Vi vil vende tilbage år efter år, så længe Karin og Erik driver deres dejlige sted, hvor der er plads til både folk og fæ! -Vi kan uden forbehold anbefale Mandø B&B til familieferien, sammenkomsten eller festen som man ønsker skal holdes lidt anderledes, nu hvor der også er en gildesal til rådighed.

Værelsestip: alle lejligehderne er flotte og store
  • Overnattede: Maj 2012, rejste med venner
2  Tak, Bibber S
Anmeldt 14. august 2012

hverken første eller sidste gang jeg var på Mandø - og næste gang vil jeg uden tvivl vælge dette sted igen!
dejlige rummelige værelser, køkkenet fungerede fint
gode badeværelser
Mandø er altid værd at besøge!

• Overnattede: Juni 2012, rejste med venner
2  Tak, gawinski
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Mandø
15.1 km væk
Mandøcentret
Nr. 17 af 43 i Ribe
10 anmeldelser
Vis priser

Har du været i B&B Mandø? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om B&B Mandø

Adresse: Mandø Byvej 7 Mandø | Ribe, Esbjerg, Mandø 6760, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg > Mandø
Faciliteter:
Strand Forretningscenter med internetadgang Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 specialiseret indkvartering i Mandø
Prisområde: 600 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Antal værelser: 6
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
B&B Mandø er en privatejet udlejningssted ,beliggende i nationalpark vadehavet som er en del af verdens naturarv, vi har 6 lejligheder hvor vi lægger meget vægt på personlig betjening, stor renlighed, og ordentlige faciliteter, alle vores lejligheder er med fri WI-FI og satellit tv ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?