“Lækkert, personligt og roligt.”
Anmeldelse af Café Mandøpigen

Café Mandøpigen
Anmeldt 13. september 2022

Under et ophold på Mandø B&B købte vi et par portioner Tapas på cafeen til vores aftensmad. Cafeen lukker klokken 16, men lige inden de lukkede, lavede de maden og kom med den til vores køleskab i lejligheden. Meget lækkert mad og super personlig service.
Ud over den gode service, vistes der os en fantastisk tillid. Vi kunne bare forsyne os i cafeen efter lukketid med bl. a. øl, vand og vin og så bare betale næste morgen. En sådan tillid gør, at her snyder man bare ikke!
Jeg kommer helt sikkert tilbage.

1  Tak, 91benteb

Anmeldt 11. september 2022 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse for alle sanser. Uovertruffen service og imødekommenhed fra mor/datter og udsøgt madoplevelse

Dato for besøg: september 2022
Tak, Coastal05103868430
Anmeldt 30. august 2022 fra mobile enheder

Efter en cykeltur rundt på skønne Mandø. Spiste vi frokost på Café Mandøpigen. Et rigtigt dejligt sted, meget rent og super venligt personale.
Maden bestod af gode, friske lokale råvarer. Vi bestilte Marsk og hav tapas samt Vesthavs tapas.
Vi kan kun give stedet og maden vores bedste anbefalinger 👍

1  Tak, HansP7263
Anmeldt 20. august 2022 fra mobile enheder

Vi nyder at bo i to store, lyse lejligheder med alle faciliteter. Vi er fem voksne og har tilkøbt morgenmad og Platter med lokale råvarer.
Kan varmt anbefales.

1  Tak, Margretebak
Anmeldt 1. august 2022 fra mobile enheder

Flot anrettet og lækker mad - det bedste i nærheden. Selvom det umiddelbart ikke var noget for vores børn, fandt vi også en løsning på det

1  Tak, svendc2017

Har du været i Café Mandøpigen? Fortæl om dine oplevelser!