“Café Mandøpigen, et fantastisk sted”
Anmeldelse af Café Mandøpigen

Café Mandøpigen
Anmeldt 30. august 2022 fra mobile enheder

Efter en cykeltur rundt på skønne Mandø. Spiste vi frokost på Café Mandøpigen. Et rigtigt dejligt sted, meget rent og super venligt personale.
Maden bestod af gode, friske lokale råvarer. Vi bestilte Marsk og hav tapas samt Vesthavs tapas.
Vi kan kun give stedet og maden vores bedste anbefalinger 👍

1  Tak, HansP7263

Anmeldt 20. august 2022 fra mobile enheder

Vi nyder at bo i to store, lyse lejligheder med alle faciliteter. Vi er fem voksne og har tilkøbt morgenmad og Platter med lokale råvarer.
Kan varmt anbefales.

1  Tak, Margretebak
Anmeldt 1. august 2022 fra mobile enheder

Flot anrettet og lækker mad - det bedste i nærheden. Selvom det umiddelbart ikke var noget for vores børn, fandt vi også en løsning på det

1  Tak, svendc2017
Anmeldt 15. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted lige fra stedet, personalet og maden.
Man føler sig så velkommen lige fra man træder ind af døren, de er helt nede på jorden, og laver det lækreste mad.😋😃
Kan virkelig anbefales

Tak, CasperPedersen
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad. Alt smagte dejligt og var veltillavet. Personalet var flinke og da vi sagde at vi havde hund med, fik vi bord i skyggen. Priserne var absolut rimelige.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 445christelp

Har du været i Café Mandøpigen? Fortæl om dine oplevelser!