“Store lyse lejligheder.”
Anmeldelse af Café Mandøpigen

Café Mandøpigen
Anmeldt 20. august 2022 fra mobile enheder

Vi nyder at bo i to store, lyse lejligheder med alle faciliteter. Vi er fem voksne og har tilkøbt morgenmad og Platter med lokale råvarer.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, Margretebak

Anmeldt 1. august 2022 fra mobile enheder

Flot anrettet og lækker mad - det bedste i nærheden. Selvom det umiddelbart ikke var noget for vores børn, fandt vi også en løsning på det

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, svendc2017
Anmeldt 15. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted lige fra stedet, personalet og maden.
Man føler sig så velkommen lige fra man træder ind af døren, de er helt nede på jorden, og laver det lækreste mad.😋😃
Kan virkelig anbefales

Tak, CasperPedersen
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad. Alt smagte dejligt og var veltillavet. Personalet var flinke og da vi sagde at vi havde hund med, fik vi bord i skyggen. Priserne var absolut rimelige.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 445christelp
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

På en skyet sommerdag stoppede vi til kaffe med udsigt til klitterne. Herlig café latte som var dejlig varm. Hyggelig, venlig og betjening i topklasse. Vi kommer forbi til frokost i morgen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Vivien M

Har du været i Café Mandøpigen? Fortæl om dine oplevelser!