“Feriens kulinariske højdepunkt”
Anmeldelse af Café Mandøpigen

Café Mandøpigen
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad. Alt smagte dejligt og var veltillavet. Personalet var flinke og da vi sagde at vi havde hund med, fik vi bord i skyggen. Priserne var absolut rimelige.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 445christelp

Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

På en skyet sommerdag stoppede vi til kaffe med udsigt til klitterne. Herlig café latte som var dejlig varm. Hyggelig, venlig og betjening i topklasse. Vi kommer forbi til frokost i morgen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Vivien M
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker mand og god betjening. Fantaserer stadig om den gode filterkaffe og vi skal hjem og prøve at lave lammedeller som selv den kræsne 7 årige vil spise 😀😀
Og så en sejltur med Mandøpigen bagefter inkl. sæler. Perfekt dag ved vade havet 😀😀

Tak, gittebukhp
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Var med de rød/blå traktor busser og ville gerne spise et andet sted. Vi fik super lækre, friske sandwich med lam og laks. Alt med friske råvarer fra omegnen. De var meget velsmagende og med god betjening, selvom der var travlt. Tag dine sandwich med og sæt dig på diget for at nyde Vadehavet.

Tak, Tanderups
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Spis på Cafe Mandøpigen! Rigtig lækker mad, lokale råvarer og ingen friture. Betjeningen er rigtig venlig og prisen meget rimelig. Mulighed for at sidde både inde i fine renoverede omgivelser og ude med udsigt til klitterne og redningsstationen. Menukortet er ikke stort -og heldigvis for det - da det betyder, at der kæles for maden.

2  Tak, 431mereten

Har du været i Café Mandøpigen? Fortæl om dine oplevelser!