“Du går glip af noget, hvis du ikke besøger Cafe Mandøpigen!”
Anmeldelse af Café Mandøpigen

Café Mandøpigen
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Spis på Cafe Mandøpigen! Rigtig lækker mad, lokale råvarer og ingen friture. Betjeningen er rigtig venlig og prisen meget rimelig. Mulighed for at sidde både inde i fine renoverede omgivelser og ude med udsigt til klitterne og redningsstationen. Menukortet er ikke stort -og heldigvis for det - da det betyder, at der kæles for maden.

2  Tak, 431mereten

Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Meget lækkert tapasbræt pænt anrettet og rigeligt af det, samt lækkert frisk brød,sød betjening på er populært sted.

Tak, metter_bjergh
Anmeldt 25. oktober 2019

Midt i vadehavet på Mandø ligger den skønne Café Mandøpigen, som har delikate platter med lækre lokale råvarer. Både café og deres BB kan varmt anbefales

Dato for besøg: juli 2019
Tak, sorenishoy
Anmeldt 18. oktober 2019

Vi var 10 pers. på en familietur til Mandø og havde ud fra hjemmesiden forud bestilt forskellige frokostplatter med lokale specialiteter. Til børnene fine anretninger med børnevenligt pålæg og grønt, dejligt fri for alt friturestegt. Alt var forberedt, specialiteterne var super lækre, brødet ligeså, og både service og betjening var helt i top. Kan varmt anbefales. V..h. Else K

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Else K
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Vi tog på udflugt til Mandø for at se naturen, men vi endte med at bruge det meste af tiden på at sidde i solen og nyde en fantastisk frokost på Cafe Mandøpigen. De serverer gode frokostplatter, store sandwich og rigtig god kaffe med kringle. Vi kommer tilbage!

Dato for besøg: september 2019
Tak, kristian k

Har du været i Café Mandøpigen? Fortæl om dine oplevelser!