“Meget lækkert”
Anmeldelse af Hongyun Restaurant

Hongyun Restaurant
Køkkener: Asiatisk
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt sted kan helt klart anbefales. Lækker sushi god is. Rigtig sødt og rart personale. God betjening

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Ldyrved

Anmeldt 19. marts 2016 fra mobile enheder

Rigtig god sushi og mad, god betjening og anbefaler helt klart denne restaurant. Maden kan også bestilles som takeaway.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Ldyrved
Anmeldt 16. marts 2016

Det er et sted vi spiser rimelig tit når vi ikke gider lave mad det ligger i gå afstand.
I går fik vi rijstaffel god og rigelig mad til en god pris, rødvin Tarapaca er god også til en god pris.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, cotoc
Anmeldt 25. november 2015 fra mobile enheder

God buffet, lækker sushi, men meget lidt indbydende restaurant samt meget uvenlig og sur betjening - man føler sig desværre ikke velkommen. Næste gang take-away.

Dato for besøg: november 2015
Tak, F9658EWpeterw
Anmeldt 8. november 2015 fra mobile enheder

Der er hvad men kan forvente. Ikke altid lige hurtig til at ryde af med god mad og lidt sushi . Havde en god oplevelse.

Dato for besøg: november 2015
Tak, kima587

Rejsende, der kiggede på Hongyun Restaurant, kiggede også på

Skovlunde, Ballerup Kommune

Har du været i Hongyun Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!