“Varmt - trængte til en kølig”
Anmeldelse af Cafe Havmagen

Cafe Havmagen
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Varmt - trængte til en kølig drink. Aperol Spriz - færdiglavet blanding - 65 kr. Min mand ville have lidt nachos med ost, og fik serveret en meget lille portion med noget smeltet stads, der ikke havde noget med ost at gøre. Dertil dåseguacamole og .... ketchup !! Formedelst 75 kr. Simpelthen ikke i orden!!!

2  Tak, 904jettes

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn dejlig oplevelse på café havmågen. Vi har været mange gange i Henne, men første gang her. Det var en super oplevelse.
Vi prøvede de belgiske vafler prøv dem
Gode øl på kortet på fad, prøv svaneke Brown ale, den er fantastisk god helt mørk.

Vildt hyggeligt café især inde, men der også dejligt ude i solen.

1  Tak, TommyT629
Anmeldt 17. december 2019

God oplevelse i hyggelige lokaler og venligt og imødekommende personale.. menukortet er enkelt og fornuftige priser.
Vi nød Vores frokost og gik med en følelse af at have fået en god oplevelse til prisen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, brixq2019
Anmeldt 5. august 2019

Vi havde desværre spist hjemme men var til gengæld blevet tørstige så en dejlig kold øl eller to eller var det tre fra fad samt en stor portion hygge gik vi da heldigvis ikke glip af.

Vi kommer snart igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, isabell2008
Anmeldt 19. juli 2019

Stedet oser langt væk af hygge og atmosfære. Musikken er dæmpet og passer tidsmæssigt til omgivelserne.
Maden er et kapitel helt for sig selv. ❤️ Menukortet er lige så simpelt, som maden er god. Friske råvarer i fin harmoni med hinanden, man mærker, OG SMAGER, kærligheden til det håndværk det er, at lave god mad.
Ligeså god som maden er, ligeså fornuftige er priserne.
Og værtsparret, de er omsorgsfulde, hyggelige og kærlige mennesker, der ånder og lever for dette paradis af et spisested. ♥️
Ikke at vælge dette spisested, er at snyde sig selv for en femstjernet oplevelse på alle tangenter.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, weigel_dk

Rejsende, der kiggede på Cafe Havmagen, kiggede også på

Henne Strand, Varde

Har du været i Cafe Havmagen? Fortæl om dine oplevelser!