Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.623)
Filtrer anmeldelser
1.623 resultater
Medlemsvurdering
751
538
201
90
43
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
751
538
201
90
43
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.623 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 27. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ESDTMGR, Manager hos Doubletree by Hilton Chicago O'Hare Airport - Rosemont, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Luigi R, Front Office Manager hos Doubletree by Hilton Chicago O'Hare Airport - Rosemont, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Luigi R, Front Office Manager hos Doubletree by Hilton Chicago O'Hare Airport - Rosemont, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Luigi R, Front Office Manager hos Doubletree by Hilton Chicago O'Hare Airport - Rosemont, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anna P, Manager hos Doubletree by Hilton Chicago O'Hare Airport - Rosemont, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser