“Spændende sted, med mad og betjening trækker ned”
Anmeldelse af Lollesgaard

Lollesgaard
Anmeldt 10. august 2020

Stedet har masser af karakter, på den forventede gammeldags måde, selvom pletterne på dugen godt kunne undværes. Maden var gennemsnitlig, og betjeningen temmelig uengageret.

Tak, Henrik K

Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted - når man har rigtig god tid!
Kaffen og kagen var upåklageligt, da det endelig blev serveret.
Der var ikke mange gæster, og vi bad blot om kaffe og kage.. det burde være muligt, at vi ikke skulle vente 45 min på servering, efter ordren var givet.
Omgivelserne er rigtig hyggelige og nostalgisk.

2  Tak, liselottel512
Anmeldt 14. juli 2020

Besøgte Lollesgård mandag den 13. juli for at spise frokost. Ventede uendelig lang på at afgive bestilling - personalet evnede til fuldkommenhed at ignorere gæsterne. Da vores mad endelig kom, var det ikke det, vi havde bestilt. Bl.a. 2 x pariserbøf og 1xstjerneskud blev ændret til 1 x pariserbøf og 2 x stjerneskud. Pariserbøffen var lille og lettere branket, tilbehøret mangelfuldt, og det der var skreg nærmest til hinanden på tallerkenen. Stjerneskuddene var lunkne og serveret på noget, der lignede et stykke pap - gætter på det var flere dage gammelt tørt sigtebrød. En flæskestegsandwich, hvor flæskestegen bestod af en lille skive, som
var tørt og gråt. Bad om lidt ketchup , men det kunne ikke fremskaffes.
Alt i alt en ualmindelig kedelig oplevelse, kulinarisk som servicemæssigt.
Kan absolut ikke anbefale stedet.

Tak, majat500
Anmeldt 12. juli 2020

Vores besøg på Lollesgaard, endte ud i en dyb skuffelse. Når man går rundt på Nyord, er det svært ikke at blive forelsket i det hyggelige lokalmiljø og de mange små huse. Derfor var vores forventninger tårnhøje inden besøget på Lollesgaard - men herfra gik det grueligt galt. Vi blev mødt af et utrolig uprofessionelt personale, som lod os vente på at få bord, i hele 15 minutter. Efter den lange ventetid, blev vi placeret under et hyggeligt æbletræ. Efter at have gennemgået det smalle, laminerede, men lækre menukort, besluttede vi os for at bestille lidt af hvert. Modsat køen ved indgangen, kom maden på et split sekund. Vi greb fat i bestikket, tog den første bid, men blev her mødt af en afgrundsdyb skuffelse. Der manglede både mayonnaise, kaviar og hvad der ellers var blevet lovet fra menukortet. Alt i alt, en hyggelig lille oase, men med problemer med mad og service.
- skuffede kunder

1  Tak, Glennbalken1
Anmeldt 10. juli 2020

Vi var 6 personer der spiste frokost i haven d. 8/7
De to unge piger der serverede var søde men havde tydeligvis ikke meget begreb om servering. Vi måtte bede om at få tørret bordet af som var fyldt med spildte madrester og sjatter fra forrige gæster. Ikke særligt lækkert. Da vores bestilte smørebrød kom manglede to stykker. Vi var fire der havde havde bestilt æg og rejer men kun den ene havde fået mayonnaise. Da vi gjorde opmærksom på det kom de med en mikroskopisk skål med mayonnaise til deling til de 3 der manglede!
Fiskefileterne var fra frituren og med en lille klat remoulade på. Kvaliteten stemmer ikke overens med prisen. Alt for dyrt ift. mængde og kvalitet på maden

Tak, susanneb216

Rejsende, der kiggede på Lollesgaard, kiggede også på

Har du været i Lollesgaard? Fortæl om dine oplevelser!