“Super mad.”
Anmeldelse af Espiritu Libre

Espiritu Libre
Anmeldt 8. august 2021

Vi var heldige at få et bord selv om vi ikke havde bestilt. Startede med en Mojito uden sukker. Så god. Fik derefter dagens tapas som vi ikke har fået bedre. Til slut hovedret.
En tunbøf og til konen hjemmelavet Lasagne.
En super dejlig madoplevelse og nogen rigtig søde tjenere.
Birthe og Gunnar Jønson Danmark

Tak, gunnarj236

Anmeldt 9. august 2018

Vi havde en rigtig hyggelig aften på Espiritu Libre. Maden var lækker (og rigelig), og ejerne var meget opmærksomme og flinke. Der var bare en rigtig god stemning, og det er helt klart en af de mest hyggelige restauranter, vi var på i Port de Sóller.

Dato for besøg: august 2018
Tak, MargitL68
Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

Fik bord inden for uden at have reserveret. Hvilket held, for det var en fin oplevelse med meget velsmagende mad og vin. Betjeningen var personlig og behagelig og vi blev anbefalet en tunsteak, som vi tog, og det fortrød vi ikke. Perfekt stegt. Lækker salat og couscous til. Vi valgte en lokal hvidvin Son Caules, super lækker og perfekt til maden. Alt i alt en god gastronomisk oplevelse.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, milofly
Anmeldt 15. april 2018 fra mobile enheder

Super god mad og betjening
Maden er lidt anderledes og spændende i forhold til andre steder - thai inspireret

Dato for besøg: april 2018
Tak, Connytr
Anmeldt 11. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi fik en virkelig udsøgt frokost, hvor børnene fik perfekt lavede pomfritter til deres lækre hjemmelavede lasagne. Vi fik smagfulde spansk/thailandske fusionsretter i mættende portioner. Dejlig opmærksom betjening og i særdeleshed et besøg værd!

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Dalsgaard

Rejsende, der kiggede på Espiritu Libre, kiggede også på

Port de Soller, Sóller

Port de Soller, Sóller

Har du været i Espiritu Libre? Fortæl om dine oplevelser!