“Et must ”

Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Kæmpe stort, så sæt gerne hele dagen af til det. Vi var der 6 timer. Havde sat dagen af til det, så der var ro omkring det. Så helt utrolig mange udstillinger samlet på ét sted. Noget mere fangende end andet. Men helt bestemt et besøg og pengene værd. Især var vi imponeret over "dinosaurus udstillingen" med "Sue" som topattraktion. Men der er mange andre Dino'er og flotte modeller og beskrivelser.

Tak, Helle M
Filtrér

Anmeldt 13. september 2016 fra mobile enheder

Vi var 3 par, som tog på Field Museum og vi nød det. Mange spændende udstillinger, men især "Sue" gjorde indtryk og var også grunden til jeg gerne ville derind. Kan kun anbefale Field Museum til andre.

Tak, Jonas M
Anmeldt 30. juli 2016 fra mobile enheder

Et super med museum - men kan bruge virkelig mange timer her. Den helt store attraktion er Sue. Kan anbefales - især med børn..

Tak, Sune C
Anmeldt 8. oktober 2014

Det er absolut et must, når man er i Chicago. Man bør sætte god tid af til besøget, min. 4 timer. Verdens største T-Rex (Sue) Indianere, Paleontologi, Ædelste, Skrumpe til bakterie størelse og meget mere for alle aldersgrupper

Tak, Strandhuse1
Anmeldt 6. juli 2013 fra mobile enheder

Museet har nogle flotte skeletter, men ellers består museet af ukritiske og amerikanske holdninger, omkring fx indianerne osv. Hvis du har børn med, så er det helt og særdeles fantastisk. De kan røre, spille og få brugt sanserne.

Tak, Simon B

Har du været i The Field Museum? Fortæl om dine oplevelser!