“Ligger perfekt i forbindelse med parken”
Anmeldelse af Art Institute of Chicago

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Kørestolsadgang, Aktiviteter for større børn, Mulighed for køb af mad, Skabe/opbevaring, Barnevognsparkering, Trapper/elevatorer, Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 1. september 2017

Når du alligevel er i Millenium-parken, kan du lige så godt tage kunstmuseet med. Man kan gå til det ad en fin bro, som leder direkte til museets tagterrasse. Flotte udstillinger i flotte lokaler.

Tak, DadToThree
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 18. august 2017 fra mobile enheder

Vi brugte det meste af dagen på museet, der indeholder mange forskellige udstillinger fra forskellige tidsaldre. Specielt samlingen af impressionisterne var god. Tog en pause i cafeen i deres udendørs går inden vi fortsatte rundt. Cafeen havde ikke det store at tilbyde hen på eftermiddagen, men hyggeligt sted at slappe af. Det kan være lidt svært at finde rundt, så spørg inden du er fortabt. Og planlæg turen, man kan ikke nå det hele. Det er en god ide at købe City-pass hvis du skal se flere af de store attraktioner, ved blot 4 ud af 5 kan det betale sig.

Tak, Pravsgaard
Anmeldt 3. januar 2017

Et "must see" når du besøger Chicago. Lidt stort så kan være en fordel at udvælge, hvad der er mest interessant for dig. Lige efter vi havde vist billet, blev vi kontaktet af en ansat, der tilbød at hjælpe os via kort at forklare hvor de forskellige ting er - en god hjælp.
Vi fokuserede på nogle af de nye ting de har - og hvilken samling. Unikt. Ikke mindre.
CityPass er en stor hjælp, fordi køen til billet kan være meget lang, og den kan undgåes med et CityPass.

Tak, Jens Peter O
Anmeldt 8. oktober 2016 fra mobile enheder

Jeg brugte nogle timer på museet og det var en fantastisk oplevelse. Det var meget spændende. Kan varmt anbefale det hvis man er Chicago. Ligger midt i byen tæt på andre flotte og spændende ting

Tak, peewee_dk
Anmeldt 25. september 2016

Et af verdens bedste kunstmuseer. Meget fin samling impressionister - samt kunst fra mange kulturer i verden.Særudstillingen om amerikansk kunst i 1930' erne var ydert interessant. Dette museum må besøges, hvis man er interesseret i kunst. Og afsæt flere dage.

Tak, Conni p

Rejsende, der kiggede på Art Institute of Chicago, kiggede også på

Har du været i Art Institute of Chicago? Fortæl om dine oplevelser!