Saona Island Dagstur fra Punta Cana med frokost og åben bar

Tjek kapacitetVis alle produktoplysninger

Google
Sådan kan du opleve Saona Island
Anmeldt d. 7. oktober 2023

Saona Island var en ren skuffelse.
Øen er totalt opreklameret og slet ikke den Bounty-ø, som reklamerne viser!
Man bruger 2 timer på at komme til havnen, hvorfra man bliver stuvet sammen på en lille speedbåd ud til først en naturlig pool lidt før Saona. Dér kan man bade i 1 m vand og se søstjerner(bortset fra, at der ikke var en eneste).
På selve Saona er der fyldt med ulækkert tang, som de lokale blot smider i en lille rende, og bevæger man sig 150 meter væk fra ankomststedet, flyder det med affald, tang, gamle borde og stole og visne palmeblade.
Vi havde kun 2 timer på øen til at spise buffet og sole lidt.
Det myldrede med mennesker og køen var lang.
Så bliver man sejlet ud til en katamaran, med alt alt for mange folk og dårlige siddepladser.
90 minutters sejlads med en dunkende høj musik var slet ingen fornøjelse.
Da vi kom i havn blev vi gennet i busser, der kørte os til en opsamlingsplads, og her var alt kaos!!
Et mylder af busser og folk, som ingen anelse havde om, hvilken bus de skulle med.
Chaufføren anede heller intet, han havde ingen liste over de hoteller, han skulle sætte folk af ved.
Vi kørte fra Bayahibe kl 16.30 og var på vores hotel i Punta Cana kl 20.00.
En tur, der normalt kun skal tage 1 time ca.
Trætte, skuffede og fyldt med myggebid/tangloppebid.
Aldrig mere Saona Island!!!

Dato for oplevelse: oktober 2023
Tak, Lone Rebecca D
Anmeldt d. 12. april 2020 fra mobile enheder

Et “must-see” sted alle bør opleve hvis man er på de kanter! Smukkere end smuk strand. Sandet et kridhvidt. Bare wauw!!

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, karends3108
Anmeldt d. 24. februar 2020 fra mobile enheder

Skønneste ø, med kridhvidt sand, krystalblåt vand. God mad på stranden og dans og hygge på båden. Især katamaranbåden var skøn.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, starday28
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig dejlig dag på Saona Island. God mad og god underholdning. Sejltur med både speedbåd og Katamaran var fine. God strand og rigeligt med solstole.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, 483mariannet
Anmeldt d. 25. december 2019 fra mobile enheder

Spild ikke dine penge. Bestilte en tur til Saona Island igennem Nexus Tours. Alt var løgn. Ifølge sælgeren ville busturen vare 45 min. Turen tog 2 timer. Sejlturen med katamaran ville tage 45 min. Turen tog 2 timer. Øen skulle være øde og laguneagtig med stille vand. Øen var proppet med turister, maden var dårlig, ingen lagune men høje bølger, og affald. Drinks på katamaranen var øl, cola og sprite foruden et ulækkert toilet og ekstrem høj musik. Brug ikke dine penge eller tid på denne ø uanset hvilket rejsebureau det er - det vil stort set være det samme.

Dato for oplevelse: december 2019
1  Tak, hellek748