Anmeldt 3. april 2018

Tro det ikke, når man skriver at der er restaurant på stedet. Der er et tarveligt cafeteria med pizzaer, tørt morgenbrød osv.. Den såkaldte restaurant består af et lille lokale med en 4-5 borde omgivet af kølemaskiner. Fra tidligere ferien havde vores små børnebørn glædet sig til morgenbuffet, som man får det på ordentlige resorts. Skuffelsen var stor. Poolområdet er ikke særligt stort, men børneafdelingen fungerede fint. Den lille poolbar var med meget høj teknomusik; det var til tider ulideligt. De spiller som om alle var døve. Vi havde to suiter. De var godt indrettet. Vi var ikke imponeret af sengeredningen og rengøringen. Havde der været en blot rimelig restaurant, kunne man måske anbefale stedet.

• Overnattede: marts 2018, rejste med familie
1  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt 15. februar 2018 fra mobile enheder

Et dejligt lejlighedshotel med god service, velfungerende lejligheder og udmærket poolområde med bar/cafe frem til kl 23.00 - så efter en lang dag i tema-parkerne er der stadig muligheder.
Meget tæt på Seaworld og outlet shopping

Overnattede: februar 2018, rejste med familie
1  Tak, Jens5050
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. februar 2018

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at læse, hvor meget du nød din tid på vores udvej. Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage med os igen snart! Tøv ikke med at kontakte os direkte for at spare med vores Return Guest Promotion!

Anmeldt 14. december 2017 fra mobile enheder

Boede her i en lille uges tid i december 2017.
Vi modtog en varm og meget venlig velkomst af Justine i receptionen.

Lejlighederne er fine og med masser af plads. Dejlig store soveværelser og badeværelser. Vi var meget tilfredse med den daglige rengøring - der manglede intet i forhold til nye håndklæder mm.

Hyggeligt poolområde - vi var især glade for at nye badehåndklæder var tilgængelige hver dag ved poolen.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og super service fra personalet - vi kommer gerne igen en anden gang.

Overnattede: december 2017, rejste med familie
1  Tak, Tenna B
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. december 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at lære, hvor glad du var med vores udvej faciliteter og faciliteter på stedet. Det er også dejligt at høre om den fremragende service, Justine har givet dig. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen snart.

Anmeldt 20. juli 2017

Vi har lige været på den klassiske Florida rundtur, og i Orlando overnattede vi på Floridays.

Super lejlighed, med 2 soveværelser og 2 badeværelser osv osv..

Super lejligheder, hvor man kunne parkere sin udlejningbil gratis udenfor. Og så "desværre" kun 500 meter til en af de 2 store outlet i Orlando (Det var dyrt)...

2 pool's, hvor den ene var større, og mere til besøgt. Disse kunne godt have været lidt større. Men det er også eneste anke jeg har overhovedet.. Simpelthen perfekt, hvis man har udlejnings bil. 10 min til Universal, 3 min til motorvej osv osv..

Skal vi til Orlando, så kommer vi der igen... 100% sikkert... Og så havde de en god gæste service, hvor man kunne købe biletter til parkerne, og i nogle tilfælde billigere end på nettet - samtidig med at man fik gode råd...

En stor anbefaling, det bedste hotel på vores tur.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
2  Tak, Peter S
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Store og rummelige værelser. Dejlig stor pool. Tæt på Orlando lufthavn og Disneyland. Meget venligt personale. Besøgt stedet midt i ferien og den sidste dag på vores rejse. Intet problem med sen check-out uden ekstra beregning. Tak til Antonio

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, KitDanmark
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. juli 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at du nydt vores rummelige suiter. Vi glæder os til at byde dig velkommen med os igen snart.