Anmeldt d. 14. december 2017 fra mobile enheder

Boede her i en lille uges tid i december 2017.
Vi modtog en varm og meget venlig velkomst af Justine i receptionen.

Lejlighederne er fine og med masser af plads. Dejlig store soveværelser og badeværelser. Vi var meget tilfredse med den daglige rengøring - der manglede intet i forhold til nye håndklæder mm.

Hyggeligt poolområde - vi var især glade for at nye badehåndklæder var tilgængelige hver dag ved poolen.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og super service fra personalet - vi kommer gerne igen en anden gang.

Dato for ophold: december 2017
1  Tak, Tenna B
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at lære, hvor glad du var med vores udvej faciliteter og faciliteter på stedet. Det er også dejligt at høre om den fremragende service, Justine har givet dig. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen snart.

Anmeldt d. 20. juli 2017

Vi har lige været på den klassiske Florida rundtur, og i Orlando overnattede vi på Floridays.

Super lejlighed, med 2 soveværelser og 2 badeværelser osv osv..

Super lejligheder, hvor man kunne parkere sin udlejningbil gratis udenfor. Og så "desværre" kun 500 meter til en af de 2 store outlet i Orlando (Det var dyrt)...

2 pool's, hvor den ene var større, og mere til besøgt. Disse kunne godt have været lidt større. Men det er også eneste anke jeg har overhovedet.. Simpelthen perfekt, hvis man har udlejnings bil. 10 min til Universal, 3 min til motorvej osv osv..

Skal vi til Orlando, så kommer vi der igen... 100% sikkert... Og så havde de en god gæste service, hvor man kunne købe biletter til parkerne, og i nogle tilfælde billigere end på nettet - samtidig med at man fik gode råd...

En stor anbefaling, det bedste hotel på vores tur.

Dato for ophold: juli 2017
2  Tak, 635PeterS635
Anmeldt d. 12. juli 2017 fra mobile enheder

Store og rummelige værelser. Dejlig stor pool. Tæt på Orlando lufthavn og Disneyland. Meget venligt personale. Besøgt stedet midt i ferien og den sidste dag på vores rejse. Intet problem med sen check-out uden ekstra beregning. Tak til Antonio

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, KitDanmark
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at du nydt vores rummelige suiter. Vi glæder os til at byde dig velkommen med os igen snart.

Anmeldt d. 27. april 2017 fra mobile enheder

Dejlig lejlighed med god plads til hele familien. Centralt beliggende i forhold til forlystelsesparker og malls. Daglig rengøring, egen restaurant på hotellet som gerne bringer maden op til lejligheden, lækker pool. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: april 2017
Tak, heiwic
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at læse, hvor glad du var med vores fuldt udstyrede suiter, central beliggenhed på International Drive og god service. Vi håber at byde dig velkommen på din Nex tur til Orlando-området!

Anmeldt d. 23. april 2017 fra mobile enheder

Vi var rigtig glade for at afslutte vores rejse i Florida her. Rigtige gode lejligheder, fin opvarmet pool og god beliggenhed. Vi fik først en lejlighed lige ved poolen, men de fandt en anden til os med rolig beliggenhed. Vi kommer gerne tilbage.

Dato for ophold: april 2017
Tak, DKamilla M
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2017

Tak fordi du valgte vores udvej for din seneste rejse til Orlando. Det er dejligt at vide, at du kunne lide vores rummelige suiter, opvarmede pools og central beliggenhed. Vi håber at byde dig velkommen igen snart.