Anmeldt d. 27. april 2017 fra mobile enheder

Dejlig lejlighed med god plads til hele familien. Centralt beliggende i forhold til forlystelsesparker og malls. Daglig rengøring, egen restaurant på hotellet som gerne bringer maden op til lejligheden, lækker pool. Kan varmt anbefales.

Tak, heiwic
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at læse, hvor glad du var med vores fuldt udstyrede suiter, central beliggenhed på International Drive og god service. Vi håber at byde dig velkommen på din Nex tur til Orlando-området!

Anmeldt d. 23. april 2017 fra mobile enheder

Vi var rigtig glade for at afslutte vores rejse i Florida her. Rigtige gode lejligheder, fin opvarmet pool og god beliggenhed. Vi fik først en lejlighed lige ved poolen, men de fandt en anden til os med rolig beliggenhed. Vi kommer gerne tilbage.

Tak, DKamilla M
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2017

Tak fordi du valgte vores udvej for din seneste rejse til Orlando. Det er dejligt at vide, at du kunne lide vores rummelige suiter, opvarmede pools og central beliggenhed. Vi håber at byde dig velkommen igen snart.

Anmeldt d. 8. april 2017 fra mobile enheder

Hotellet har store værelser med mulighed for tøjvask og madlavning på værelset.

Vi havde god nytte af at lave vores egen morgenmad inden tidlig afgang til parkerne. Kort afstand til parker, shopping outlets etc.

Fer er flere poolområder og et fitness område.

Tak, Jesper T
BrittanyManzie, Guest Relations Manager hos Floridays Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. april 2017

Tak for at bo hos os. Vi er glade for at læse, hvor glad du er med vores rummelige, fuldt udstyrede suiter. Det er virkelig dejligt at læse, at du var i stand til at nyde at gøre din egen morgenmad hver morgen. Vi er glade for, at vores nærhed til forlystelsesparker og shopping-centre var ideel til dit ophold. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen snart.

Anmeldt d. 23. oktober 2016

Dejligt hotel, med extrem god service til at booke aktiviteter. Vi brugt mest den lille pool og sluttede dagen af i spaen, dejligt med håndklæd service.
Vi havde 2 teenage piger med og nød godt af de 2 store badeværelser og det gode plads i fælles rummene. Køkkenet var veludstyret og det manglede ikke noget. God rengøring og masser af håndklæder.

Helt sikkert vi kommer igen

Værelsestip: Hvis du vil nyde altanen så vælg ikke 2 sal, man kan ikke se ud da det er en mur, det var vi kede af.
Dato for ophold: oktober 2016
1  Tak, olenielsen2016
Anmeldt d. 7. oktober 2016 fra mobile enheder

Stedet var som forventet - Fantastisk!!
Skøn ren lejlighed 3 værelses, dejlige poolområder ,lille supermarked og bar
Underholdning for børn om dagen ,wifi
Utrolig venligt og opmærksomt personale
Tæt på supermarked Publix og Premium outlets og tæt på parker og stort udvalg af restauranter lidt længere oppe ad vejen
Kommer gerne igen ..

Dato for ophold: juli 2016