Anmeldt d. 1. august 2015 fra mobile enheder

Super gode hotellejligheder i hyggelige omgivelser. To gode poolområder - det ene lidt mindre. Dejligt stisystem på ca. 1 km til den daglige løbetur. Ligger klods op af det mindste af de Premium Outlets i området. Egen låge med udgang hertil. På den anden side af gaden ligger bl.a. Outback Steakhouse som er et besøg værd. Den flotteste Publix i Florida (?) samt en Walgreens. Desuden tæt på motorvejsnettet og Disneyparkerne. Og mulighed for en helikoptertur tæt på. Værelserne har alt inkl. vaskemaskine/tumbler. Høfligt, venligt og hjælpsomt personale.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Søren M
Anmeldt d. 6. juni 2015

Dette hotel er en oplevelse ud over det sædvanlige.

Værelserne er store, rene og flotte. Der er alt du får brug for.

Hotellet har en rigtig god beliggenhed i forhold de forskellige parker. Det ligger ligeledes overfor Premium Outlets, hvilket er virkelig skønt når der skal shoppes.

Poolområdet (eller poolområderne) er fantastiske. Den ene pool har et vandfald og der er aktiviteter for børn og voksne, hvor der blandt andet quizes. Der er ligeledes et spisested og en starbucks.

Personalet er hjælpsomme og rare. De spørger altid om man vil køres i shuttle op til værelset og spørger altid om alt er ok.

Dette er uden tvivl et af de bedste hoteller jeg nogensinde har været på. Prisen, hotellet, beliggenheden, det hele, er perfekt!

Kan kun anbefales.

• Overnattede: oktober 2014, rejste som par
Tak, Mads B
Anmeldt d. 29. marts 2015

Fantastisk hotel med utrolig smukke omgivelser til gåture. Vi blev modtaget af et utrolig imødekommende personale og blev henvist til vores værelse som overgik al forventning. Stort og lækkert køkken, opvaskemaskine, pæn stue, stort badeværelse og endnu større soveværelse med spabad i mellemgangen. En smule slidt som helhed på værelset men pænt og rent. Lidt lyt fra værelset ved siden af men ikke noget der generede os.
En utrolig stor balkon med den flotteste udsigt over vandet, perfekt til morgenmad i solen. Myggenet hele vejen rundt på altanen så man kunne sove med dør åben uden at der kom myg/dyr ind. Dejlig stor blød seng og tv med masser af kanaler samt avis hver morgen med nyheder.
Vi følte os meget sikre i området. Der er 2 min til indkøbsmuligheder (publix) og et stort outlet lige overfor med alt i tøjmærker.
Stor pool samt hotellets egen lille kiosk til småting der mangles.
Helt klart et af de bedste hoteller vi har oplevet i orlando og omegn.
Vi valgte det pga det gode tilbud vi fandt på en suite i 3 nætter og fordi vi skulle fra fort lauderdale til kennedy space center og så videre til orlando og se Disney samt universal.
Det er i perfekt afstand til alle ting.Vi ville ønske vi kunne være blevet længere.
Hvis vi skal til orlando igen så er det helt klart dette hotel vi vælger!

• Overnattede: januar 2015, rejste som par
1  Tak, 871ullah
Anmeldt d. 3. marts 2013

Lejlighedshotel med skønne lejligheder. Lækre senge og badeværelser.
Ligger lige ved et outlet center, so kan nås på gåben gennem haven over en lille bro..Tæt på det meste i Orlando.Dejligt poolområde. Spiste ikke på hotellet.

• Overnattede: oktober 2012, rejste med familie
Tak, Marianne293
Anmeldt d. 10. august 2012

Overnattede her med min hustru og datter i fire nætter. Intet at sætte på værelserne. Fint interiøret, der virker nyt og velholdt. Alle værelser er med altan. Vi havde fin udsigt over resortets sø. Der er gode fasciliteter til børn. Mulighed for benytte bbq grill.

Hotellets service er outstanding! Står man og venter kommer der personale og spørger om de kan hjælpe. Altid med et oprigtigt smil, der får en til at føle, at de virkelig gerne vil, at man skal føle hjemme.

Ved siden af hotellet ligger gode shopping muligheder der kan nås til fods.

Jeg kan varmt anbefale dette hotel. Det er et af de bedste, jeg har benyttet i USA!

• Overnattede: august 2012
3  Tak, Mark G