“Kedelig mad”

The Cheesecake Factory
nr. 17 af 177 Dessert i Orlando
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Millenia
Anmeldt 8. august 2016

Har spist på mange forskellige udgaver af Cheesecake Factory i USA, men på denne er maden kedelig. Ikke dårlig - bare kedelig. Der er meget lang ventetid og personalet er meget fortravlet.

Tak, BossDanmark

Anmeldt 20. juli 2016

Vi fik nogle fantastisk store stykker cheesecake og der var rigeligt til at dele. Du kan også sandwich, pizza mm
Personalet var dog ikke så opmærksomme, så vi måtte bede om mere vand flere gange og de glemte vores bestilling af vin.

Tak, Camilla Ackey W
Anmeldt 29. april 2016

Godt og velbesøgt spisested
God mad og vennelig personale
rent og pænt med mulighed for at tage deserten med hjem

Tak, Carsten B
Anmeldt 17. juli 2015 fra mobile enheder

Vi skulle selvfølgelig prøve at smage nogle af disse lækre cheesecakes. Og lækre er de og pengene værd .Det er et must at smage dem.

Tak, metjes
Anmeldt 6. august 2014

Vi var en gruppe på 8 personer der spiste aftensmad på Cheesecake Factory i Orlando.
Kort sagt, så spiser jeg gerne på dette sted igen, da dels maden var god, betjeningen perfekt og restauranten hyggelig.

• Stemning
Tak, hbgdk

Rejsende, der kiggede på The Cheesecake Factory, kiggede også på

Orlando, Central Florida
Orlando, Central Florida

Har du været i The Cheesecake Factory? Fortæl om dine oplevelser!