“Fantastisk”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn, Kørestolsadgang, Barnevognsparkering, Aktiviteter for større børn, Skabe/opbevaring
Anmeldt 4. september 2018 fra mobile enheder

Jeg skrev følgende besked til min søster efter besøget:

Hey hey
Lige en lille opdatering fra Universal igår
Det blev til ni timer i begge parker Jeg tror vi var ret heldige, for der var ikke så mange mennesker. Hold kæft en fed oplevelse. De kan altså skrue forlystelser, oplevelser og atmosfære sammen herovre
Det længste vi stod i kø var 1 times tid ved den store røde rollercoaster... FUUUCK den var syg
Men ellers så er det hele jo bare suverænt godt lavet og gennemført

Tak, Thomas S
Filtrér

Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Havde en 1-day park to park i universal studios og Island of adventure uden fastpass, da disse billetter var alt for dyre. Vi gav 4850kr for 4 pers, hvilket er dyrt. Men vi havde en fed oplevelse og forlystelserne er gennemførte.

Tak, 358stinah
Anmeldt 7. august 2018

Der er ingen tvivl om at Island of adventure er flot og godt lavet. Harry Potter slottet og byen er meget flot lavet og det gælder generelt for hele parken.

Desværre er der nogle ting som jeg synes trækker meget ned i oplevelsen:

Billetprisen er voldsom, næsten 1000 DKK pr. næse, dertil kommer at priserne på mad og lignende er 2-3 gange priserne udenfor.

Køerne forekommer nærmest uendelige, 1-2 timer på stort set alle forlystelser, med mindre mand betaler endnu mere for at komme først i køen.

Stort set alt lukker hvis der er udsigt til regn (der er mange byger i Florida!)

Der er alt for larmende - alle steder kommer der musik, lydeffekter og lignende og det blandes til en gigantisk støjforurening.

For mig trak det afgørende ned i oplevelsen af en ellers super flot og spændende park.

Tak, Carsten B
Anmeldt 6. august 2018

Fantastisk park.Harry Potter universet var så gennemført.Prøvede denne aktivitet flere gange.
Jurassic park lige så gennemført.Kan ikke sige noget dårligt om dette sted.Pengene er givet rigtig godt ud .Det er bare med at komme afsted ,og opleve dette magiske univers.

Tak, Trine J
Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig godt sted. det er en god ide at købe fast pass. Min familie syntes helt klart at Harry Potter parken var bedst men men jeg vil sige at det er sjovest at tage den park hvis man har set filmene.

Tak, vibekern

Rejsende, der kiggede på Universal's Islands of Adventure, kiggede også på

Orlando, Central Florida
Orlando, Central Florida

Har du været i Universal's Islands of Adventure? Fortæl om dine oplevelser!