Åben i dag: 09.00 - 19.00

fra 36,99 $
fra 63,89 $
fra 900,00 $
Anmeldt d. 17. august 2018 fra mobile enheder

Havde en 1-day park to park i universal studios og Island of adventure uden fastpass, da disse billetter var alt for dyre. Vi gav 4850kr for 4 pers, hvilket er dyrt. Men vi havde en fed oplevelse og forlystelserne er gennemførte.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, 358stinah
Anmeldt d. 7. august 2018

Der er ingen tvivl om at Island of adventure er flot og godt lavet. Harry Potter slottet og byen er meget flot lavet og det gælder generelt for hele parken.

Desværre er der nogle ting som jeg synes trækker meget ned i oplevelsen:

Billetprisen er voldsom, næsten 1000 DKK pr. næse, dertil kommer at priserne på mad og lignende er 2-3 gange priserne udenfor.

Køerne forekommer nærmest uendelige, 1-2 timer på stort set alle forlystelser, med mindre mand betaler endnu mere for at komme først i køen.

Stort set alt lukker hvis der er udsigt til regn (der er mange byger i Florida!)

Der er alt for larmende - alle steder kommer der musik, lydeffekter og lignende og det blandes til en gigantisk støjforurening.

For mig trak det afgørende ned i oplevelsen af en ellers super flot og spændende park.

Tak, Carsten B
Anmeldt d. 6. august 2018

Fantastisk park.Harry Potter universet var så gennemført.Prøvede denne aktivitet flere gange.
Jurassic park lige så gennemført.Kan ikke sige noget dårligt om dette sted.Pengene er givet rigtig godt ud .Det er bare med at komme afsted ,og opleve dette magiske univers.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, Trine J
Anmeldt d. 16. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig godt sted. det er en god ide at købe fast pass. Min familie syntes helt klart at Harry Potter parken var bedst men men jeg vil sige at det er sjovest at tage den park hvis man har set filmene.

Tak, vibekern
Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

Jeg var her med min søn og svigerdatter. Havde købt billetter hjemmefra. 2 parker en dag. Vi kunne ikke printebilletterne men der var hurtig hjælp. Parken er opbygget utrolig flot og det er nogle fede forlystelser. Vi var glade for at vi havde købt Express billetter, vi ventede stort set ikke ved forlystelserne. Hvis man kan undvære shows så kan man godt nå begge parker på 1 dag, hvis man har Express billetter. Ellers vil jeg anbefale at man bruger 2 dage der.

Ville komme her igen

Tak, Lone Jeanet K