Åben i dag: 09.00 - 20.00

fra 900,00 $
fra 63,89 $
fra 48,29 $
Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

Jeg var her med min søn og svigerdatter. Havde købt billetter hjemmefra. 2 parker en dag. Vi kunne ikke printebilletterne men der var hurtig hjælp. Parken er opbygget utrolig flot og det er nogle fede forlystelser. Vi var glade for at vi havde købt Express billetter, vi ventede stort set ikke ved forlystelserne. Hvis man kan undvære shows så kan man godt nå begge parker på 1 dag, hvis man har Express billetter. Ellers vil jeg anbefale at man bruger 2 dage der.

Ville komme her igen

Tak, Lone Jeanet K
Anmeldt d. 25. maj 2018 fra mobile enheder

Besøgte parken en hverdag, dog var der stadig rigtigt mange mennesker og kø,kø og kø. Vi var der fra 10 til 18 og prøvede 6 ting på en hel dag. Mange spise steder med ok priser, og rene toiletter.

Gennemført temapark og venligt personale.

Prismæssigt alt for dyrt ( vi betalte 3200.-) i forhold til det vi fik prøvet, så vi har prøvet det den ene gang og aldrig mere !

Tak, Lonni N
Anmeldt d. 13. maj 2018

Helt fantastisk park, men husk den store pengepung, det koster at have det sjovt!

Parken er kæmpe og der er forlystelser for hver en smag - skønt med 3 unger

Vi havde denne gang købt express cards, hvilket på det varmeste kan anbefales. Vi nåede dobbelt så meget, på den halve tid. Så vi fik næsten set og oplevet hele parken på 1 dag.

Et absolut must see i Islands of Adventure er Harry Potter World - det er den største oplevelse.

På en varm dag kan det anbefales, at købe de der refill glas de sælger i hele parken. Så er der mulighed for, at drikke koldt hele dagen. Udvalget i refill automaterne er gigantisk, så du kan vælge alt hvad hjertet begære, inkl. vand.

1  Tak, 815camillaa
Anmeldt d. 18. marts 2018

Til at starte med skal det siges at det er dyrt at komme ind i universal, med det er helt sikkert et besøg værd og så kan det godt svare sig at købe billetter til begge parker og se dem samtidig, og køb dem hjemmefra da det spare en del tid ved indgangen, parkerne er store og flot lavet med flere livescener fra nogle af de allerstørste film

Tak, Martin P
Anmeldt d. 9. august 2017 fra mobile enheder

Det er altid en fornøjelse at komme i Universal's. Der er noget både for de små og store. Der er indimellem lang ventetid ved nogle af forlystelserne, men de er gode til at underholde en undervejs med tv skærme, der er fortællende osv. Desværre var der problemer flere steder, hvor vi skulle låse vores ting inde. Vi ventede i en halv time på, at der skulle komme en og låse tingene ud til os. Det gav os derfor mindre tid, men det ødelagde ikke vores gode humør og vores dag. Endnu engang tak, Universal's.

Tak, Sidseldahl