“1 gang..”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn, Skabe/opbevaring, Badeværelsesfaciliteter, Kørestolsadgang, Barnevognsparkering
Anmeldt 25. maj 2018 fra mobile enheder

Besøgte parken en hverdag, dog var der stadig rigtigt mange mennesker og kø,kø og kø. Vi var der fra 10 til 18 og prøvede 6 ting på en hel dag. Mange spise steder med ok priser, og rene toiletter.

Gennemført temapark og venligt personale.

Prismæssigt alt for dyrt ( vi betalte 3200.-) i forhold til det vi fik prøvet, så vi har prøvet det den ene gang og aldrig mere !

Tak, Lonni N
Filtrér

Anmeldt 13. maj 2018

Helt fantastisk park, men husk den store pengepung, det koster at have det sjovt!

Parken er kæmpe og der er forlystelser for hver en smag - skønt med 3 unger

Vi havde denne gang købt express cards, hvilket på det varmeste kan anbefales. Vi nåede dobbelt så meget, på den halve tid. Så vi fik næsten set og oplevet hele parken på 1 dag.

Et absolut must see i Islands of Adventure er Harry Potter World - det er den største oplevelse.

På en varm dag kan det anbefales, at købe de der refill glas de sælger i hele parken. Så er der mulighed for, at drikke koldt hele dagen. Udvalget i refill automaterne er gigantisk, så du kan vælge alt hvad hjertet begære, inkl. vand.

1  Tak, 815camillaa
Anmeldt 18. marts 2018

Til at starte med skal det siges at det er dyrt at komme ind i universal, med det er helt sikkert et besøg værd og så kan det godt svare sig at købe billetter til begge parker og se dem samtidig, og køb dem hjemmefra da det spare en del tid ved indgangen, parkerne er store og flot lavet med flere livescener fra nogle af de allerstørste film

Tak, Martin P
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Det er altid en fornøjelse at komme i Universal's. Der er noget både for de små og store. Der er indimellem lang ventetid ved nogle af forlystelserne, men de er gode til at underholde en undervejs med tv skærme, der er fortællende osv. Desværre var der problemer flere steder, hvor vi skulle låse vores ting inde. Vi ventede i en halv time på, at der skulle komme en og låse tingene ud til os. Det gav os derfor mindre tid, men det ødelagde ikke vores gode humør og vores dag. Endnu engang tak, Universal's.

Tak, Sidseldahl
Anmeldt 4. august 2017

Vores datter er begejstret for Harry Potter og universet omkring, og har i længere tid ønsket sig at besøge Universal Studios og The Wizzarding World of Harry Potter. I den forbindelse var vi også i Universal's Islands og Adventure. Det var en super oplevelse, og specielt Hulk var en vild og sjov oplevelse, som blev prøvet flere gange:-)

Tak, Laurasif

Rejsende, der kiggede på Universal's Islands of Adventure, kiggede også på

Orlando, Central Florida
Orlando, Central Florida

Har du været i Universal's Islands of Adventure? Fortæl om dine oplevelser!