“Helt sikkert et besøg værd”

Universal's Islands of Adventure
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn, Kørestolsadgang, Skabe/opbevaring, Barnevognsparkering, Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 18. marts 2018

Til at starte med skal det siges at det er dyrt at komme ind i universal, med det er helt sikkert et besøg værd og så kan det godt svare sig at købe billetter til begge parker og se dem samtidig, og køb dem hjemmefra da det spare en del tid ved indgangen, parkerne er store og flot lavet med flere livescener fra nogle af de allerstørste film

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, 203martinp
Filtrér

Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Det er altid en fornøjelse at komme i Universal's. Der er noget både for de små og store. Der er indimellem lang ventetid ved nogle af forlystelserne, men de er gode til at underholde en undervejs med tv skærme, der er fortællende osv. Desværre var der problemer flere steder, hvor vi skulle låse vores ting inde. Vi ventede i en halv time på, at der skulle komme en og låse tingene ud til os. Det gav os derfor mindre tid, men det ødelagde ikke vores gode humør og vores dag. Endnu engang tak, Universal's.

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Sidseldahl
Anmeldt 4. august 2017

Vores datter er begejstret for Harry Potter og universet omkring, og har i længere tid ønsket sig at besøge Universal Studios og The Wizzarding World of Harry Potter. I den forbindelse var vi også i Universal's Islands og Adventure. Det var en super oplevelse, og specielt Hulk var en vild og sjov oplevelse, som blev prøvet flere gange:-)

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Laurasif
Anmeldt 23. juli 2017

Ud over at det er HAMMERENDE dyrt, så er det også virkelig imponerende.

Selvfølgelig er der nogle fantastiske rutsjebaner og show. Men hele den iscenesættelse der er, og den laden op til oplevelsen er imponerende. Selv om der måske var 30 min til en forlystelse, så var det som der var gået 10 min. For man gik konstant fra rum til rum, hvor man fik nye historier, og op laden til det man skulle prøve.

Jeg må sige, at efter en hel dag her så var vi voksne total færdig. Og selv om vi ikke have Quick pass, som alle sagde vi skulle... Så var vi komme ind til næsten alt på 15 -30 min. Og en enkelt på 50 min. Så vi var glade for at vi ikke havde givet yderligere til Quick pass, for disse fik slet ikke denne into til de vi skulle se. De fik kun rutsjebane turen...

Absolut noget vores børn taler om, men hammer dyrt og UDMATTENDE.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, 635PeterS635
Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Nogen fantastiske ting man kan prøve (Spiderman, Poopeye, Jurassic park). Men også temmelig pebret pris på 134 dollars for et besøg + parkering 20 dollars. Man kan ikke købe fastpass andre steder end i parken, og det var en god ting, da vi ankom til kl. 9.00 og havde ca. 3 timer uden kø, hvor vi prøvede næsten alting. Så vent og se hvor mange mennesker der er i parken inden I bruger ca. 100 $ på et fastpass. Havde en rigtig god dag og skulle have købt et 2 dags pass i stedet for at besøge Seaworld.

Dato for oplevelse: juni 2017
2  Tak, Wiking110

Rejsende, der kiggede på Universal's Islands of Adventure, kiggede også på

Orlando, Central Florida
Orlando, Central Florida

Har du været i Universal's Islands of Adventure? Fortæl om dine oplevelser!