Åben i dag: 09.00 - 20.00

fra 900,00 $
fra 63,89 $
fra 48,29 $
Anmeldt d. 9. august 2017 fra mobile enheder

Det er altid en fornøjelse at komme i Universal's. Der er noget både for de små og store. Der er indimellem lang ventetid ved nogle af forlystelserne, men de er gode til at underholde en undervejs med tv skærme, der er fortællende osv. Desværre var der problemer flere steder, hvor vi skulle låse vores ting inde. Vi ventede i en halv time på, at der skulle komme en og låse tingene ud til os. Det gav os derfor mindre tid, men det ødelagde ikke vores gode humør og vores dag. Endnu engang tak, Universal's.

Tak, Sidseldahl
Anmeldt d. 4. august 2017

Vores datter er begejstret for Harry Potter og universet omkring, og har i længere tid ønsket sig at besøge Universal Studios og The Wizzarding World of Harry Potter. I den forbindelse var vi også i Universal's Islands og Adventure. Det var en super oplevelse, og specielt Hulk var en vild og sjov oplevelse, som blev prøvet flere gange:-)

Tak, Laurasif
Anmeldt d. 23. juli 2017

Ud over at det er HAMMERENDE dyrt, så er det også virkelig imponerende.

Selvfølgelig er der nogle fantastiske rutsjebaner og show. Men hele den iscenesættelse der er, og den laden op til oplevelsen er imponerende. Selv om der måske var 30 min til en forlystelse, så var det som der var gået 10 min. For man gik konstant fra rum til rum, hvor man fik nye historier, og op laden til det man skulle prøve.

Jeg må sige, at efter en hel dag her så var vi voksne total færdig. Og selv om vi ikke have Quick pass, som alle sagde vi skulle... Så var vi komme ind til næsten alt på 15 -30 min. Og en enkelt på 50 min. Så vi var glade for at vi ikke havde givet yderligere til Quick pass, for disse fik slet ikke denne into til de vi skulle se. De fik kun rutsjebane turen...

Absolut noget vores børn taler om, men hammer dyrt og UDMATTENDE.

Tak, 635PeterS635
Anmeldt d. 26. juni 2017 fra mobile enheder

Nogen fantastiske ting man kan prøve (Spiderman, Poopeye, Jurassic park). Men også temmelig pebret pris på 134 dollars for et besøg + parkering 20 dollars. Man kan ikke købe fastpass andre steder end i parken, og det var en god ting, da vi ankom til kl. 9.00 og havde ca. 3 timer uden kø, hvor vi prøvede næsten alting. Så vent og se hvor mange mennesker der er i parken inden I bruger ca. 100 $ på et fastpass. Havde en rigtig god dag og skulle have købt et 2 dags pass i stedet for at besøge Seaworld.

2  Tak, Wiking110
Anmeldt d. 26. april 2017

Harry Potter afdelingen er helt fantastisk. Børnene købte tryllepinde, som kunne tænde lys, få dragen til at spy ild og vand til at løbe osv. Vi kunne bare ikke komme til for mennesker. Vi opgav at prøve andre ting, da ventetiden var alt for lang.
OVERALT i parken var der generelt voldsom høj musik/larm.

Tak, Vita Mona C