Åben i dag: 07.15 - 17.00

Sådan kan du opleve Discovery Cove
fra 18,99 $
fra 2.790,00 $
Anmeldt d. 11. juli 2018 fra mobile enheder

Mega hyggeligt sted, masser af forskellige muligheder for at bade. Der er våddragter og Vester i alle str.

Der er livredder overalt og flere hvert sted.
Helt klart et besøg værd

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, 358biancac
Anmeldt d. 25. maj 2018 fra mobile enheder

Min kones store ønske har i mange år , været at svømme med en delfin. Discovery cove lykkes det. Bestilte billetter hjemme fra , på dagen mødte vi op kl 0630, og var nogen af de første som kom ind, vi ville nemlig gerne have delfin tid , tidligt. Man blev tjekket hurtigt ind, fik adgangskort , som giver adgang til Seaworld og deres vandpark i 14 dag. Alt mad og drikke er med i prisen man har betalt, så vi startede med morgenmad. Selvom vi var mange gik det hurtigt med at få mad , der var rigtig meget at vælge imellem, og smagte godt. Derefter skulle vi finde det område hvor vi skulle have våddragt og garderobeskab. Inden mødet med delfinen fik vi lidt undervisning og vi mødte vores delfin træner. Vi var 10 på vores hold, tiden i vandet var ca 40 min hvor vi fik rørt, kysset, taget billeder med delfinen og til sidst fik vi en efter en , en svømme tur med delfinen. Da det var ovre gik vi rundt og kiggede i parken, svømmede rundt og oplevede det hele i vandet , der er en svag strøm i vandet som trækker en afsted. Håndklæder er også med i prisen og man kan skifte lige så tit man vil. Vi spiste også frokost der og der var igen meget at vælge imellem - hvis vi kommer til Orlando igen, skal vi helt klart opleve det igen. Vi nåede at komme i Seaworld 2 gange , men nåede ikke vandlandet.

Dato for oplevelse: maj 2018
1  Tak, Marianne K
Anmeldt d. 3. april 2018 fra mobile enheder

Rejsens højdepunkt. Børn og voksne elskede det. Det var fredeligt og behageligt i modsætning til mange af de øvrige aktiviteter i Orlando. Vi havde forudbestilt en svømmetur med delfiner - vist nok bedst at bestille det inden. Det var helt fantastisk. Det er ikke nødvendigt at bringe andet en billedlegitimation for en voksen og badetøj til at have under våddragten. Mad og drikke er inkluderet i prisen, såvel som solkrem - husk dog at smørre solkrem på flere gange, da det ikke er super, men dyrevenligt. Børnene elskede at snorkle og svømme rundt blandt fiskene.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, Anna E
Anmeldt d. 19. januar 2018 fra mobile enheder

Dette sted følte vi ikke var formeget overrendt. Parken havde plads til 1500 og den dag vi var der kun 300. Vi svømmere med delfiner og det var et fint arrangement. Snorkel med 120 forskellige fiskearter er godt.

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, FrankD1266
Anmeldt d. 21. oktober 2017 fra mobile enheder

En anderledes dyrepark hvor man kommet tæt på dyrene på en anden måde. Inkluderet i prisen er muligheden for at komme tæt på en delfin hvilet bar rigtig sjovt og spændende. Men det var især Great Reef som gjorde et stort indtryk. Her kan du svømme med tropefisk og rokker som i et kæmpe akvarie. Har du aldrig dykket eller snorklet er det her et super sted at starte. Inkluderet i prisen er forplejning hele dagen men også fri adgang til SeaWorld og Aquatica som er deres vandpark indenfor 14 omkring dit besøg.

Dato for oplevelse: oktober 2017
2  Tak, janneergaard