Anmeldt d. 11. december 2015 fra mobile enheder

Vi havde en suite i 3 dage. Den var stor og rummelig, med to queen size senge, stort badeværelse og lille stue.

Ved check in oplevede vi en ret dårlig service, som står i kontrast til de gode oplevelser vi har haft på mindre hoteller. Dette er tydeligvis et kæde-hotel, hvor gæster kommer og går, og hvor man i receptionen nærmest er irriteret, når gæster checker ind.

Den bedste service fik vi til morgenmaden, hvor de to tjenere var utrolig søde og imødekommende.

På trods af den dårlige og ret arrogante service fra receptionen, er hotellet godt. Der er gode parkeringsforhold og ikke langt til restauranter, f.eks den lækre Cheese Cake Factory.

Overnattede: december 2015, rejste som par
1  Tak, Søren U
Anmeldt d. 19. juli 2015 fra mobile enheder

Hotellet ligger meget centralt i forhold til strand, og handel. Meget hyggelig have med dejlige små poolområder og næsten alle værelser ligger ud mod poolen i 2 etager. Morgenmad serveres udendørs - meget hyggeligt - fair pris i et ellers rigmandsområde - Kan klart anbefales

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
1  Tak, Poul I
Anmeldt d. 28. oktober 2013

Med placeringen af vores værelse ud til pool oplevede vi et af de bedste ophold vi har haft i USA gennem årene. Hotellet er ældre men er i meget pæn stand og renligheden er i orden. Morgenmaden er i orden men ikke spændende og afviklingen ved et af poolområderne er charmerende ved godt vejr.

• Overnattede: oktober 2013, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
1  Tak, J?rgen L
Anmeldt d. 3. oktober 2013

Super sted i super område. Dejlige værelser, 2 dejlige pools, dejlig have. Fin morgenmad serveret ved omkring den ene pool. Har intet dårligt at sige om dette sted. Vi havde 16 overnatninger rundt omkring i Florida og dette var det bedste sted.

Værelsestip: Vi boede i stueetagen med direkte adgang til pool. suverænt
  • Overnattede: november 2012, rejste med familie
Tak, carsten m
Anmeldt d. 7. maj 2011

Anbefales hvis i påtænker at besøge Golf-kysten og Naples. Ligger lidt fra vandet hvis man skal gå (ca. 20 min.), men har til gengæld et dejligt pool-område, botanisk have og små damme med fisk i. Vi skulle være der i 3 forudbestilte dage, men blev i 5 og brugte stedet som udgangspunkt til bl.a. Everglades og Sanibel Island og outlettet Miromar (ca. 3 kvarters kørsel). Rigtig hyggeligt og rent sted. Boede lige ud til poolen. Der er desuden for 4 dollars mulighed for vask og tørring. Synes hotellet er meget billigt, bestilt over nettet. Venligst og sødt personale.

• Overnattede: april 2011, rejste med venner
Tak, momseThisted