“Ligger i en sjov gade med”
Anmeldelse af Numero 28 Ristorante

Køkkener: Italiensk, Pizza
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Ligger i en sjov gade med spanske og italienske restauranter. Italiensk sang og musik er der næsten for meget af. Jeg fik den berømte alfredo pasta, måske ikke helt som den ægte men den var ok. Den er for dyr i forhold til hvad man får.

Tak, Fridthjof

Anmeldt 19. maj 2018 fra mobile enheder

Skøn restaurant i en hyggelig lille gade, fuld af liv. Her er virkelig mange mennesker, festlig høj musik og en ubeskrivelig god atmosfære.

Maden er lækker, serveringen hurtig, tilpas størrelse portioner, de absolut bedste italienske pizzaer - smager fuldstændigt, som var man i Italien, betjeningen er venlig og priserne til den høje side.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, 815camillaa
Anmeldt 10. februar 2017 fra mobile enheder

Fantastiske pizzaer og lækre italienske retter. God betjening, rigtig søde og opmærksomme tjenere. Desuden kommer maden som lovet tidsmæssigt. Du skal ikke besøge nabo restauranten, som lokker med høj musik, tjenere der klapper og danser - maden er langt dårlige der. Numero 28 tilbyder derimod ægte italiensk mad og kan varmt anbefales. Priserne er ok.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, ClausJ0hansen
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

De bedste pizzaer vi længe har fået! Kan helt klart anbefales. Vi fik en pizza med to forskellige slags fyld til deling. Sprød bund med lækre råvarer på toppen.

Dato for besøg: august 2016
Tak, nicolinec2016
Anmeldt 13. juli 2016 fra mobile enheder

Helt suveræne pizzaer. Da jeg gik ud derfra med min kammerat var vi begge enige om at det var en af de bedste pizzaer vi nogensinde havde fået. Personalet er venlige og gaden "espanola Way" er generelt hyggelig og livlig. Vi er mere end tilfredse! Fantastisk måltid uden det er for dyrt!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, petermL5399DM

Rejsende, der kiggede på Numero 28 Ristorante, kiggede også på

Har du været i Numero 28 Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!