“Joe's sten krabber”
Anmeldelse af Joe's Stone Crab

Joe's Stone Crab
nr. 33 af 1.136 Restauranter i Miami Beach
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 30. juni 2017 fra mobile enheder

Det var en god oplevelse. Ikke alene nød vi vores måltid, men deres key lime pie var absolut fantastisk. Betjeningen var upåklagelig. Alt i alt var det en meget tilfredsstillende oplevelse på alle mulige måder. Jeg vil anbefale dette sted til alle og enhver

Tak, Raul P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Anmeldt 28. februar 2017

En taxachauffør havde anbefalet denne restaurant, så den måtte vi prøve.

Da vi ankom måtte vi vente i baren i ca. 40 minutter for at få et bord i den store restaurant.
Vi fik et bord i hjørnet og heldigvis havde jeg taget en stor sweater på for det var meget koldt. Vi kunne ikke sidde at nyde maden på grund af det. Så hvis du besøger denne restaurant, så husk en tyk trøje og lange bukser.

Maden var ellers god!

Tak, Johannakatrine
Anmeldt 19. februar 2016

Da vi kom til restauranten blev vores bil kørt på plads af servicefolkene og der var en lang kø. Da ventetiden var på 2 timer købte vi en portion af de berømte stone craps i den tilhørende take away afdeling. De har en spiseafdelingen så vi spiste maden i butikken. En rigtig god madoplevelse.

Tak, Uffe J
Anmeldt 5. februar 2016 fra mobile enheder

Vi besøger altid joe's Stone crab mindst en gang når vi er i Miami Beach
Vi holder os for det meste til deres Stone Crabs (deres specialitet ) som er helt i verdensklasse samt hummer bisque og Key lime pie
De har en super fed bar og betjeningen er altid helt i top

Tak, hugoniebuhr
Anmeldt 6. april 2015

God take away mad, lidt mere eksklusivt, har mange specialiteter med krabbe og frisk fisk.
Hurtig betjening og man kan sagtens spise der.

Tak, Vicalba

Har du været i Joe's Stone Crab? Fortæl om dine oplevelser!