“Den perfekte diner”

nr. 82 af 1.004 Restauranter i Miami Beach
Prisklasse: 10 US$ - 25 US$
Køkkener: Amerikansk, Grillmad, Spisested
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Flamingo / Lummus
Anmeldt 12. maj 2022 fra mobile enheder

Vi ankom meget sent om aftenen. Men der var alligevel super venlig og hurtig betjening, lækker mad i kæmpe portioner.
Og overlækre milkshakes!

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Dorte Brønnum N

Anmeldt 22. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg troede det var en film jeg var med i. Vi har være her flere gange. Jeg glæder mig helt til morgenmaden. Stedet er lavet i aluminium .... jamen det er jo helt vildt. Hvis i besøger Miami og tæt på 11 street så er det stedet.

1  Tak, Fridthjof
Anmeldt 13. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig smagfuld morgenmad i rigelige mængder. Kaffe ad libitum og god betjening. Prøve deres pandekager :)

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, StefanW336
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Venligt personale i en original dinerstyle. God stemning og lækker mad. De glemte at komme med min øl men smilede da jeg gjorde dem opmærksom på det og Wupti så var der en lokal øl på bordet.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, agneteb2018
Anmeldt 8. juli 2019

En restaurant der er alle pengene værd. Vi fik Argentina strip steak medium stegt. Der var 2 stykker kød, stegt perfekt og smagte fantastisk

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Søren C

Rejsende, der kiggede på 11th Street Diner, kiggede også på

Har du været i 11th Street Diner? Fortæl om dine oplevelser!