Anmeldt d. 4. februar 2015

Et virkelig dejligt hotel med perfekt beliggenhed i forhold til strand og shopping. Fik lækkert stort nyistandsat værelse på øverste etage, flot udsigt, lækkert rummeligt badeværelse. Lidt underligt med håndvask i selve værelset i stedet for i badeværelset, men fungerede ok. Fin service overalt, især bell boys Jefferson og Amaury var særdeles søde og hjælpsomme, men alle gjorde alt for at give os et problemfrit ophold. Eneste minus er parkering, dyrt overalt, så et hotel med egen parkering ville have været godt, men helt sikkert et hotel vi varmt kan anbefale. Vi var glade for at bo en gade bagved Collins Avenue, hvor der konstant er meget trafik og dermed også støj, bare et tip til andre der gerne vil bo i fred og ro, men stadig med kort gåafstand til der hvor det hele sker :-)

Værelsestip: Vælg at bo højt oppe, hvis I vil have fred. I stueetagen er der livemusik fra kl. 19, hvor der er happy hour, så er man til fest og farver, så få et værelse der.
  • Overnattede: januar 2015, rejste som par
1  Tak, LenaHougaard-Thorsen
Anmeldt d. 19. oktober 2014

Gratis wi-fi.
Tæt på stranden, billet til gratis liggestole på stranden fåes i receptionen.
Dyre parkeringsforhold (Som over alt i Miami).
Hyggelig lille bar.
Dejlig morgenmad.
Pænt værelse, en lille balkon - dog meget lille og mørkt badeværelse/toilet.
Lidt problemer og forvirring ved check-inn, fik først værelset en lille time efter det lovede tidspunkt.
God lille pool på taget.

• Overnattede: september 2014, rejste som par
Tak, NartoursDk
Anmeldt d. 29. juli 2014

Vi har været meget tilfredse med hotellet. En stor ulempe er parkering. Man kan benytte en hotel aftale til 35$, som jeg synes er altfor dyr. Vi valgte at parkere i 17 Street i P hus, det blev max 20$ pr overnatning :-)
Jeg vil nok forsøge at finde hotel med egen parkering næste gang.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, BenteKvien
Anmeldt d. 26. februar 2014

Hotellet havde en god beliggenhed i forhold til Miami Beach midtby og stranden, hvor de også havde liggestole og håndklæder :-) Der var en dejlig have med lille pool og mange planter, der foruden var der en tagterrasse med pool og solsenge.
Lejlighederne var gode og rummelige, måske lidt mørk stil.
Servicen var i top og meget venlig.
Det bedste var at vi følte os velkommen og der var en god atmosfære.
Det værste var da ferien var slut og vi skulle rejse hjem.

Værelsestip: Hjørne-suiten lejlighed i stueplan med udsigt til have med pool var dejlig.
  • Overnattede: februar 2014, rejste med familie
Tak, Kola1970
Anmeldt d. 8. januar 2014

Dejligt hotel, god beliggenhed tæt på restaurant, shopping og strand.værelset vi havde var fint, rent og godt indrettet. Morgenmaden var ok men ikke det store.:-)) Den bestod af en del kage - men der var også juice og kaffe samt frugt - rimelig pris

• Overnattede: december 2013, rejste med familie
Tak, Bissen1