Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.096)
Filtrer anmeldelser
3.096 resultater
Medlemsvurdering
2.168
608
190
76
54
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.168
608
190
76
54
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.096 anmeldelser
Anmeldt d. 18. juli 2017 fra mobile enheder

Meget venlig og imødekommende betjening. Dog fejl ved bookning, da hotel troede vi kom 2 voksne. Vi var 2 voksne og 2 børn. Måtte derfor skifte hotelværelse.
Bed om et værelse med altan, da våde håndklæder og badetøj kan få det til at virke ekstra fugtigt og indelukket.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Gitte S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 9. juli 2017

Vi sluttede en rundrejse i Florida med et par dage på dette hotel. Vi havde valgt det dels på grund af de gode TA anmeldelser og fordi flere danske gode rejseselskaber anbefaler dette i deres rejser.

Det er helt tydeligt når du kommer, at det er et flot hotel. Det oser af luksus udefra og med en utrolig god beliggenhed ved South Beach. (Men der ligger jo også mange andre hoteller, så det er ikke unikt kun for dette hotel.)
Når du kommer ind i foyeren så er du forbløffet, for her er virkelig tale om god stil, ingen tvivl om at her arbejder en god indretnings arkitekt.

Men derfra går det galt ! - Vi henvendte os receptionen, som man jo gør ved ankomst. Her blev vi modtaget af en sød ung smilende receptionist, som viste sig at vide meget lidt om hotellet. Jeg måtte spørge ind til morgenmaden, som jeg fik fortalt enten kunne spises det ene eller andet sted. Der var også yoga og pool. Men ikke noget mere konkret.
Jeg spurgte om de havde et oversigt over hotellet, så man kunne finde alle de fine fasiliteter de tilbyder, det havde de ikke, men Fritz kunne da vise os rundt.

Således begyndte en 1/2 rundvisning af Fritz som var sød nok, men vi gad jo ikke rende rundt en halv time på et hotel om viste sig umuligt at finde rundt på. Da vi endelig kom til vores værelse blev vi så skuffede !!! - Det var på størrelse med et kosteskab og her skulle vi sove 4 mennesker !! - selv sengene var kortere for at de kunne stå der.
Som skrevet var dette vores sidste hotel på rejsen. På alle andre hoteller havde vi sovet rigtig godt og også fået rimelig morgenbord. Steder hvor pris og kvalitet hængte sammen.
Og derfor kom det bag på mig, at vi sov og spiste dårligst på dette hotel af alle - da det var det fineste på rejsen.

Den ene morgen fandt vi over i den anden reception, hvor den såkaldte buffet morgenmad stod. Her var tale om toast og croissant, noget morgenmadsprodukt i pap emballage. Et virkelig ringe udvalg, med dårlige muligheder for at spise ordentligt. Kaffen var dog god og special kaffen var inkluderet.
Næste morgen besluttede vi os for at spise i den restaurant, hvor vi havde fået oplyst, at vores inkluderede morgenmad også kunne indtages. Det viste sig at være en fejl. Her kunne vi fælge 1 af brød eller frugt, 2 dele i alt. Så vi fik serveret toast og croissant og her skulle jeg så betale knap 9 dollar for min cappucino. Da jeg nævnte for den noget forfinede tjener, at det var inkluderet i morgenmaden dagen før, lod hun som at hun nærmest ikke vidste noget som helst om, at der var andre steder der kunne serveres morgenmad på hotellet.
Øvrige kunder fik serveret æg mm - vi fik ikke en gang tilbud et menukort. Jeg tror ikke vi så rige nok ud til det !!!

Tag poolen er patetisk, lav og med ringe plads. Poolen ved receptionen det samme.

Vi nød dog godt at vores solsenge på stranden, men første dag da vi kom derned, gad de ansatte dårligt at hjælpe os - for som han sagde der er ikke flere rene håndklæder - også legede han ellers videre med sin drone.

Mit indtryk af dette hotel er, at man skal have lyst til at betale rigtig meget ekstra for (forhåbentligt) at komme i nærheden af noget ordentligt luksus og når nu hele Betsy har så travlt med alt det luksus halløj, så forstår jeg ikke hvorfor de ikke laver alle dobb.værelserne om til større værelser og sætter prisen yderligere op - for kun at tiltrække den kundegruppe som de så gerne vil have fingrene i.

Vi betalte ret mange penge for 2 nætter og aldrig ar jeg følt mig så dårligt behandlet på et hotel og vil aldrig anbefale nogle at prøve dette hotel..

  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, carina s
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TheBetsyManagement, Guest Relations Manager hos The Betsy - South Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. juli 2017
Google Oversæt

Dear Carina s,

I was sorry to read your review this morning - your visit, as you reported it, was quite unusual - while it is true that we have only continental breakfast in the conservatory, you should have been offered a full breakfast menu while in our restaurant. Our new rooftop pool is usually quite well received, with towel service from 7AM - Sunset, and our food & beverage service starting at 11, and views of the Miami Skyline. In any case, I would be happy to discuss with you further.
Please feel free to reach out to me directly and I will do my utmost to ensure that your next stay is more like most that you read about here on TripAdvisor, with only fond, special memories! Your visit as you reported it is most unusual!

Ed Ponder
Director of Guest Services

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. juli 2016

smukt, velbeliggende hotel , smagfuldt indrettet, et hotel med good story og stort charity hjerte , fabelagtig mad i LT restauranten, god stemning, skønt og smilende personale - må fremhæve concierge Margot - en sand stjerne og guld for hotellet. Tak fordi du lærte os Miami at kende! Kommer tilbage til denne perle, som nu udbygger til næste år. Det eneste er at tagområdet skal der gørrs noget ved - virker slidt og trist ligeledes spa afdelingen .

Værelsestip: ocean view
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, serigstad
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jeff L, Administrerende direktør hos The Betsy - South Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. august 2016

Kære Serigstad ,
Tak for din mening! Jeg er altid glad for at læse, at vores gæster fra meget langt væk lære at elske Miami som en indfødt mens her. Du er korrekte, Margot er en stjerne! Når du vender tilbage næste, vil vi have et helt nyt tag dæk, meget større og med en swimmingpool, som ligger på vores ekspansion fløj. Jeg er sikker på du vil nyde At mere !

Venlig hilsen,

Jeff Lehman
administrerende direktør

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. juli 2015

Super lækkert hotel med perfekt beliggenhed lige ved stranden. Det er et utroligt smukt ældre hotel, med et meget højt serviceniveau. Eneste minus var at det var dyrt at parkere og der var ikke mulighed for at gøre det lige ved hotellet, med mindre man valgte valet, og det var nærmest uartigt dyrt! Værelserne var meget lækre og smukt indrettet, men det var ikke køleskab og heller ikke mulighed for at lave kaffe - til gengæld var der fjernsyn i spejlet på badeværelset:-)

  • Overnattede: juni 2015, rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, Lone K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Deborah B, Owner hos The Betsy - South Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser