Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.832)
Filtrer anmeldelser
3.832 resultater
Medlemsvurdering
1.895
1.266
452
139
80
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.895
1.266
452
139
80
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.832 anmeldelser
Anmeldt d. 24. oktober 2013 fra mobile enheder

Internettet på hotellet virkede ikke rigtig. Vi måtte i receptionen 2 gange på 3 dage for at klage. Vi fik at vide at parkering var incl. Men kostede 26$ pr. dag. Den ene aften da vi kom hjem var der så slet ingen pladser, så vi måtte parkere i downtown til 15$ og gå hjem til hotellet.
Der er et dejlig varmt udendørs spa/jacuzzi og en okay pool. Vi havde udsigt udover byen til den ene side og vandet til den anden på altanen, hvor man kan sidde og nyde udsigten om dagen eller aftenen.
Desuden har de et par computere og printere man kan låne uden gebyr.

Dato for ophold: oktober 2013
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
3  Tak, Sandra S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamMarriott, Manager hos Miami Marriott Biscayne Bay, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamMarriott, Manager hos Miami Marriott Biscayne Bay, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamMarriott, Manager hos Miami Marriott Biscayne Bay, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamMarriott, Manager hos Miami Marriott Biscayne Bay, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser