Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.272)
Filtrer anmeldelser
3.272 resultater
Medlemsvurdering
1.760
1.104
289
81
38
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.760
1.104
289
81
38
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.272 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 16. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ChristianRiofrio, General Manager hos Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Airport / Blue Lagoon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ChristianRiofrio, General Manager hos Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Airport / Blue Lagoon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ChristianRiofrio, General Manager hos Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Airport / Blue Lagoon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 7. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ChristianRiofrio, General Manager hos Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Airport / Blue Lagoon, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser