Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Super bøf”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 27. marts 2016 fra mobile enheder

Stedet har noget af det mest møre og lækre oksekød, vi nogensinde har oplevet. Og til rimelige priser. Der er en grund til at der let kan være kø uden for restauranten, hvis man kommer lidt senere end vi gjorde (ved 17-tiden). Tilbehøret er ligeså lækkert og der er masser at vælge i mellem.
Servicen er i top, hurtig og effektiv. Får helt klart fem stjerner herfra og anbefales selvfølglig.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Anne M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (2.673)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

5-9 af 2.673 anmeldelser

Anmeldt 2. januar 2016 fra mobile enheder

Virkelig en god oplevelse at besøge Texas road house. Jordnødde skaller på gulvet 👍... Dejlig Amerikansk mad... oksekød med bagt kartoffel og rigeligt af det hele.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, A5763WJbrianc
Anmeldt 23. september 2014

Super gode bøffer, børne venligt, og prisen er helt i orden. Et sted vi varmt kan anbefale, ring en time før i kommer så slipper i for den altid lange kø.

Dato for besøg: august 2014
    • Værdi
    • Stemning
    • Service
    • Mad
2  Tak, BenitaDK
Anmeldt 7. juni 2014 fra mobile enheder

Super hyggeligt og humørfyldt :) kæmpe "herrebøffer" og "ærke" amerikansk mad. Helt klart et besøg værd - også selvom der skulle være lidt ventetid ;)

Tak, Louise L
Anmeldt 15. april 2014

Vildt god mad og super stemning i rummet fyldt med glade sultne mennesker.
Der lå jordnødder overalt på bordene og på gulvet:-)) deres varemærke:-))
Kan helt sikket anbefales:-))

Dato for besøg: maj 2013
    • Stemning
    • Service
    • Mad
Tak, Bethina lindber... P

Rejsende, der kiggede på Texas Roadhouse, kiggede også på

Kissimmee, Central Florida

Har du været i Texas Roadhouse? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.