Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Expedia.com
3.774 kr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
Booking.com
3.773 kr.
3.774 kr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
1.483
623
288
269
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 4.951 anmeldelser
Anmeldt d. 15. november 2015

Boede i november i 2 nætter. Fine værelser, Super lækker pool og gode havemøbler og pavilloner. God service.
Værelserne almindelige med gode senge. Pænt og rent både på værelser og fællesområder.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: november 2015
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, 246linef
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 26. oktober 2015 fra mobile enheder

Dette er et virkeligt dejligt hotel med gode senge og store værelser. Ligeledes rent og behageligt. Maden er god men lidt dyr .. Til gengæld er der shuttlebusser hver time til byen og stranden. Pool området er rent og pænt.. Kan godt anbefales.

Dato for ophold: oktober 2015
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 212vivim
Anmeldt d. 31. juli 2015 fra mobile enheder

Vi boede 5 personer på Double Tree i forbindelse med vores Roadtrip i Florida juni/juli 2015.
Stedet er rigtig lækkert og har en rigtig god atmosfære med hyggelig og venligt personale, som var yderst hjælpsomme.
Stedet har en fin pool, hvor der var rigeligt med plads til store og små.
Der laves nogle yderst lækre milkshakes ved baren på pool området.
Hotellet har gratis parkering og en Shuttlebus der kør hver time til Key West - den stopper tro steder - nær Mallory Sq og nede ved Southernmost point/ butterfly Obs.
Man kommer 5 minutter før afgang fra hotellet og derefter vurdere hotellet hvor mange Shuttlebusser der skal sættes ind på ruten mod Key West.
Kan varmt anbefale stedet - ligger tæt på lufthavnen, men man mærker det ikke.

Dato for ophold: juli 2015
Rejsetype: Rejste med familie
3  Tak, larssune
Anmeldt d. 19. juli 2015

Dette hotel er et af de bedste vi har været på. Der var ovenud fantastisk service og beliggenheden var virkelig lækker. Poolen var lækker og det var nemt at tage deres shufflebus ind til Key West. Lækkert sted.

Dato for ophold: august 2014
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Connie B
Anmeldt d. 9. juli 2015

Rigtig godt stort hotel. Dejlig stor pool med masser af ligge pladser, hvis man er til det. Gode parkerings forhold, hvis man har bil med. Mener det var gratis.
Morgenmaden var rigtig god og stor, men måske lidt dyr. Selvom den ligger lidt ud fra midtbyen af Key West var det rigtig godt, når man har bil. Øen er jo ikke ret stor :)

Værelsestip: Dejlige store værelser. Vi var kun to og havde 2 dobbelt senge.
Dato for ophold: august 2014
  • Rejsetype: Rejste som par