“Amerikansk hygge”
Anmeldelse af Mrs. Mac's Kitchen

Mrs. Mac's Kitchen
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Ser ikke ud af meget udefra, men den er værd at besøge. Hyggelig amerikansk atmosfære. Lækre møre steaks. Pasta'en er ikke deres specialitet, men steaks og burgere kan anbefales. Har også et stort udvalg af fisk og skaldyr, men det prøvede vi ikke.

Tak, Tine L

Anmeldt 8. januar 2017

Den lille mrs. Mac i Key Largo, er populær med god amerikansk mad i omgivelser, der oser af USA. Stedet er prydet med nummerplader. Maden er jævn og god. Ikke noget fantastisk, men det smager rigtig godt og til ikke ret mange penge. Personalet er søde og man bliver taget godt imod.

Tak, LiselotteM4
Anmeldt 22. juli 2016

Vi spiste Burgers på stedet og de var virkelig god. Venlig og effektiv service . Stedet er meget populært, så husk at bestille bord, hvis du kommer mellem 18-20, ellers må du regne med lidt ventetid.

Tak, Anette O
Anmeldt 16. juli 2016 fra mobile enheder

Mrs. Mac's kitchen ligger lige ud til hovedvejen og en gammel bygning der ikke ser ud af meget, men...... Det er sted man bør besøge.
Helt sin egen stil med nummerplader på væggene, dog ingen danske - endnu. Selv lamperne er lavet af nummerplader.
Rigtig god betjening. Super mad også til fornuftige priser. Prøv deres hogfish - en lokalspecialitet - den er bare perfekt.

Tak, Morten B
Anmeldt 7. juni 2016 fra mobile enheder

Et levende amerikansk restaurant miljø, som oser af masser af pynt alle vegne, masser af flasker, stor bardisk og veloplagt personale!

Tak, BirtheE18

Rejsende, der kiggede på Mrs. Mac's Kitchen, kiggede også på

Key Largo, Florida Keys

Har du været i Mrs. Mac's Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!