“Top professionel dykkercenter”
Anmeldelse af Rainbow Reef Dive Center

Rainbow Reef Dive Center
Anmeldt 18. februar 2018

Jeg havde fundet dykkercenteret på nette inden jeg tog hjemmefra. De har gode store både, godt udstyr og mange folk til at servicere dykkerene. De tilbyder gratis guider på dykkene, men man kan vælge at dykke kun med en makker. Hvis man vælger en guidet tur kommer man på hold af max 6 og får en god briefing før hvert dyk. Den store orkan som hærgede området i efteråret har desværreforvoldt store skader på de lave rev, men de er ved at gendanne dem ved at flytte nye små koraller fra andre områder og ind i det fredede område hvor mange af dykkedestinationerne ligger. Dette dykkercenter kan anbefales til alle, der er mange muligheder med både lave og dybe dyk, vragdyk og natdyk. Super god oplevelse.

Tak, H-Leander
Filtrér

Anmeldt 23. august 2016

Havde booket tre ture på to dage. Alt på lavt vand. Efter første tur blev det klart at jeg gerne ville på et dybt dyk næste dag og annullere det sidste dyk dag to. Alle var super imødekommende og det blev arrangeret efter mine ønsker. Det var en fordel jeg var alene, så det kun var en plads der skulle findes. Skibet var super indrettet, besætning og guides var super hjælpsomme, professionelle og smilende. Dykkene vil for altid være en livsbegivenhed.

Tak, Bjarke N
Anmeldt 5. marts 2016 fra mobile enheder

Havde en dykkertur med 2 dyk med dette center. Alt spillede max og der var intet på turen der ikke var tænkt på. Administrationen havde styr på deres ting og der var ingen løse ender, udstyret vi lejede var næsten nyt og i top stand og båd crewet var hjælpsomme, afslappede, humoristiske og professionelle. Det var en sand fornøjelse, præcis som dykning bør være.
Der er en dykker guide med på alle deres dyk som kender revet og ved hvor de flotte ting er. Det var de to bedste feriedyk vi har haft indtil videre og hvis havde haft mere tid på key largo var det helt sikkert også blevet til mere end den ene tur med Rainbow Reef. Desuden er koralrevet meget pænere og mere levende ved key largo end det vi oplevede da vi dykkede i key west.

Tak, Kim J
Anmeldt 14. juli 2015 fra mobile enheder

Super godt firma at dykke med, også for helt nybegyndere (som mig selv). Crewet var virkelig hjælpsomme, professionelle og glade, og gjorde dykket endnu bedre! Kan helt sikkert kun anbefale Rainbow Reef til dykning på Key Largo.

Tak, Emilie P
Anmeldt 5. januar 2012

Vi var i Key Largo tre dage over julen 2011, og gennemførte i den forbindelse 4 dyk med Rainbow Reef. Alt virkede professionelt og instruktører og andre folk vi mødte var super søde.Vi lejede alt udstyr hos dem -og det var i rigtig fin stand, og der var generelt mange instruktører per dykker med ombord på bådene.
Så alt i alt kan vi klart anbefale Rainbow Reef

Tak, HC_Denmark

Rejsende, der kiggede på Rainbow Reef Dive Center, kiggede også på

Key Largo, Florida Keys

Har du været i Rainbow Reef Dive Center? Fortæl om dine oplevelser!