The Lighthouse Resort Inn and Suites
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Sun Deck Inn & Suites(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Shipwreck Motel(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
The Holiday Court(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Harbour House at the Inn(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Matanzas Inn(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Sandcastle Beach Club(Fort Myers Beach)
  • Pool
Pierview Hotel & Suites(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Beacon Motel(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Edison Beach House(Fort Myers Beach)
  • Gratis parkering
Royal Beach Club(Fort Myers Beach)
  • Ved stranden
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 19. februar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed lige ved stranden med opvarmet pool. Vi startede med et booke en nat men endte med at blive i tre nætter. Det er et meget specielt sted med skøn atmosfære. Hvis du er til fest så bed om et værelse i hovedbygningen over Tiki bar. Der er høj musik og fest til sent. Ellers når du vil have fred og ro så vælg den bagerste bygning. Der havde vi dejlig terrasse med udsigt over poolen. Morgenmaden på Tiki bar er skøn. Deres French Toast er super. Børnene elskede stedet og det gør vi også.

Overnattede: Februar 2016, rejste med familie
Tak, Rie S
Anmeldt for 6. september 2015 fra mobile enheder

Hotellet henvender sig mest til folk der gerne vil feste og som ikke har noget imod at der dunker musik igennem æteren hele aftenen og det meste af natten. Vi er en familie med børn der boede her, og brød os ikke om at det var umuligt at sove pga den meget larm fra musikken. Men billigt det er det og ligger centralt.

Overnattede: September 2015
Tak, Helle M
Anmeldt for 1. september 2014 fra mobile enheder

Forvent en fair deal og nyd stemningen på Tiki Bar. Der er Live musik og karaoke næsten dagligt. FEDT STED!! Tag eventuelt hurtigfærgen til Key West. En 3 timers tur til det sydligste punkt i USA. Der er ca. 3 timers kørsel fra Miami og ca. 5 timer fra Orlando. God tur!

Overnattede: December 2013, rejste som par
Tak, Søren J
Anmeldt for 30. juli 2012

Her fik man rigtigt meget hotel for pengene, vi havde 3 overnatninger i 2 værelser.
Det lå bare helt perfekt. Tæt på stranden, molen og restaturenter.
Der var ikke morgenmad med i prisen, men det kunne man købe i Tiki baren ved poolen.

• Overnattede: Juli 2012, rejste med familie
1  Tak, Triisk
Anmeldt for 22. februar 2012

Hyggeligt hotel i typisk strandby med masser af ferie stemning. Tæt på stranden, lystbådshavn, butikker og restauranter. Hotellet har en livlig bar, gode parkerings forhold og hyggeligt lille pool oråde. Værelserne er pæne, store og veludstyret men lidt slidte.

• Overnattede: April 2011, rejste med venner
Tak, Nielsen1