Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.304)
Filtrer anmeldelser
1.304 resultater
Medlemsvurdering
390
447
249
131
87
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
390
447
249
131
87
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.304 anmeldelser
Anmeldt d. 3. august 2012

Vi havde et dejligt ophold på hotellet. Sødt og hjælpsomt personale i receptionen. Rene og pæne værelser, vi havde booket 2 stk. Lækkert at vi fik to værelser ved siden af hinanden, hvor der var mulighed for at åbne en dør mellem de to værelser, uden at skulle ud på gangen. Dejlig pool område, med opvarmet pool, som vi fik at vide ikke lukkede med mindre folk larmede for meget, så vi tog en svømmetur selv om det var blevet mørkt. Tanger Outlet ligger ca. 500 m fra hotellet, samtidig med at der også kun er få km til broen over til Sanibel Island. God morgenmad med mulighed for at lave wafler/donuts.

  • Overnattede: maj 2012, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Ramefelix
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 30. oktober 2018

  • Overnattede: november 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
LQ Customer Car... T, LQ Customer Care hos La Quinta Inn & Suites Ft. Myers - Sanibel Gateway, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. november 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med La Quinta
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
LQ M, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Ft. Myers - Sanibel Gateway, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
LQ M, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Ft. Myers - Sanibel Gateway, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
LQ M, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Ft. Myers - Sanibel Gateway, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser