Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.106)
Filtrer anmeldelser
4.106 resultater
Medlemsvurdering
1.876
1.241
557
249
183
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.876
1.241
557
249
183
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.106 anmeldelser
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Ligger fantastisk lige ud til stranden og i gå afstand til restauranter og barer.
Fine værelser og køb gerne med havudsigt.
Stort fitness center, der er Starbucks på hotellet, spa og ok pool med masser af solstole.
Hoteller har smilende tjenere, der er rent og lørdag var der DJ ved poolen.

Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Tina F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 7. maj 2016 fra mobile enheder

Fint hotel med god beliggenhed. Personalet var imødekommende og venlige. Man kan låne stole, legetøj til børnene og tage med til standen uden beregning. Dog skal man forberede sig på en ekstra regning på 30 usd for hotelfee pr. Døgn samt 36 usd for parkering pr. Døgn. Lille tip så kan man parkere gratis bag hotellet bayshore dr. Vi havede et værelse med delvis havudsigt som varmt kan anbefales.

Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, Monterey25
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
nspivack, Manager hos The Westin Fort Lauderdale Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. maj 2016
Google Oversæt

Thank you for taking the time to share this experience with us. It was great to read how friendly, and accommodating the team was that you encountered. We do work hard to provide a great atmosphere for all ages, and all types of travelers. Our pool team loves to provide some complimentary items for the kids to borrow and I will certainly recognize them for doing such a great job. Our resort fee and parking charges are listed on all our booking channels so my apologies you weren’t made more aware of these during the booking process. Again, we appreciate the feedback, and hope to have you back again soon.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 6. august 2014

Vi valgte Westin Beach i Ft.Lauderdale, på grund af hotellets beliggenhed, lige ved stranden, hvor der er en gangbro fra pool-området, så du ikke skal gå over vejen.
Værelset var fint stort, men badeværelset var kun lukket af med skodder, så ikke rart hvis nogen havde været på toilettet :-)
Service fra personalet var af meget svingende kvalitet.
Personerne der står for valetparkering var meget hjælpsomme, ligesom personen der kørt vores baggage til værelset.
Vi valgte at spise morgenmad på hotellet, hvilket tog enorm lang tid. Vi nævnte for tjeneren, at vi skulle køre til lufthavnen i Orlando, og ville sætte pris på at få vores mad hurtigt. Tjeneren sagde at de havde travlt, så vores mad kom i den rækkefølge som køkkenet valgte! Det skal siges at bordene udendørs kun var fyldt med gæster for 1/3, mens indenfor kun var 3 borde der var gæster. Tør ikke tænke på, hvis alle borde var fyldt med gæster.
Maden var heller af bedste kvalitet, fx var rugola salat mørk i kanterne = for gammel.
Da vi skulle checke tog det +10 minutter. Jeg var nr. 3 i køen, og der var kun en person til at betjene, selvom flere ansatte gik rundt om skranken. Det er ikke tilfredsstillende.
Vi vælger et andet hotel næste gang i Ft.Lauderdale.

  • Overnattede: august 2014, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, hbgdk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HotelMgmtFTL, Manager hos The Westin Fort Lauderdale Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. august 2014
Google Oversæt

Dear hbgdk: Thank you for your feedback and taking the time to post your comments regarding your recent stay at our resort. We do take all comments seriously and rest assured the issues/suggestions you mentioned in your review will be discussed with our management team. Again, thank you for the comments because we are always looking for ways to improve our service.

Warm Regards,
Heather W.
Marketing Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 16. juli 2013

Vi boede her i 3 nætter og det er et flot hotel med en god beliggenhed ned til stranden. Det er dejligt der er en gangbro, så man ikke skal krydse vejen - det er nu ikke fordi det er helt umuligt at komme over vejen, men det er et plus alligevel. Værelset var også lyst og flot indrettet.

Det er også fedt at der ligger en starbucks på hotellet.

Restauranten på hotellet er ekstremt dyr i forhold til hvad der ellers er i området, så med mindre man er platin medlem eller lignende og får 50% rabat på maden - så finder man et andet sted at spise.

*** Det nedenstående sker nok kun for 1 ud af 1000 - så med mindre du tror det er dig - så spring det over ***

Vi har nok været uheldige på dette hotel, men det fungerede bare dårligt. Der var flere ting, som var lidt mærkelige. Vi deltog i en promotion "make a green choice" og vi aftalte at det bare skulle være den første dag, da vi ikke så nogen grund til at få ordnet værelset efter en halv dag. Hvis man ville deltage, skulle man hænge et skilt på døren - dette fjernede vi efter den første dag. Men det skete der ikke noget ved - vi fik ikke besøg.

Ideen er jo egentlig god nok, men vi havde forventet at kunne styre det ved hjælp af det skilt og derved forventet at man fik rengøring (som min. fået noget nyt toiletpapir og/eller tømt skraldespand), når man ikke satte skiltet på døren. Det lykkedes dog at få noget toiletpapir af en rar rengøringsdame - heldigt for ellers var det nok blevet en heftig slutrengøring :)

Der lå også brugte håndklæder fra stranden i elevatoren og de lå der i længere tid, vi så dem formiddag og eftermiddag. Dagen efter lå der også nogle og det så ud til at det var de samme. Det er selvfølgelig sløvt at folk ikke tager dem med tilbage, men på et hotel af denne standard - må der vel også være folk der lige går en runde indimellem...

Desuden så kom vi tilbage til en dør der stod på klem til værelset efter en tur på stranden - mærkeligt. Døren lukkede ret dårligt, så vi var meget opmærksomme på at få lukket den ordentligt - så hvad mon der var sket her? Det var i hvert fald ikke rengøring :)

Ved check-ud stod vi i kø ved den almindelige skranke, hvor der stod en person. Ved siden af denne skranke var der er par skranker med ikke mindre end 3 ansatte - for guld/platin medlemmer. Hvis man er lidt service-minded, så går man selvfølgelig over og arbejder/hjælper på køen ved den almindelige skranke - bare ikke på dette hotel.

  • Overnattede: juli 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Nicolai W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
nspivack, Manager hos The Westin Fort Lauderdale Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser