“Fremragende ”

Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk tjener der både leverede god service, tryllekunstnerier og en masse andet... alt i alt en god oplevelse

Tak, Frederik F

Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Helt Perfekt, stemning og indretning er fantastisk. Service er i top ( Darlene ) var vores tjener, så sød og venlig! Maden var godt - og alt i alt så værd, at besøge...

Tak, Anne Jahera L
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Ønsker du en bid af USA? Vi kørte helt tilfældigt forbi dette sted da vi ankom til Crystal River. Og blev hurtigt enige om at det så spændene ud. Vi tog chancen og holde ind (ved formiddags tid) og der var allerede en del mennesker. Inden længe væltede en folke vandring ind. mega fed stemning, meget lokalt besøgt. Vi fik en cheeseburger og en kalkunburger, begge perfekt stegt og saftige. Vi vil helt sikkert besøg stedet igen hvis vi en dag kommer tilbage.

Tak, JulieStr
Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Ønsker en bid af det autentiske USA ... vi spiste her en mandag aften - der var godt fyldt ved bordene af hovedsagligt lokale. Flere spurgte hvor vi kom fra og det var tydeligt at det ikke er ofte de har besøg fra Danmark ...

Menukortet tilbød alt fra skaldyr, burgere , bøffer , kylling osv osv.

Vi valgte to burgere, 1/2 grillkylling og en kombi tallerken med kylling og spareribs. Efter bestillingen fik vi vores drikkevarer og en kurv med søde boller og kanel smør !!

Maden smagte godt, men der kunne være forbedringer - men stedets charme og den fantastiske betjening gør at det får 4 stjerner ...

Tak, carina s
Anmeldt 4. januar 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk restaurant god service supergod mad store portioner meget lokale gæster lidt ventetid på et bord vi var 6 og fik et bord sammen og mad samtidig fede country ting til udsmykning på alle hylder vægge og kroge et herligt sted hvis man er til country og hyggelige mennesker

Tak, lbl2013

Rejsende, der kiggede på Cody's Original Roadhouse, kiggede også på

Har du været i Cody's Original Roadhouse? Fortæl om dine oplevelser!